Ja, helaas wel, omdat ik dacht dat hij iets anders van je quote. Direct na je spoiler, ook al had je die in je originele post al verwijderd, las ik dus je waarschuwing. Spoiler Lori, zonde van die Milf. Maar dat kutkind van Rick ook met Dale, al moet ik dat van Lori nog zien.
Het is dan ook niet handig om in een topic te komen als je 1-2 seizoen achter loopt.. Dale,pff. Wacht maar tot Darrell Rick bijt.
Yellow, er staat duidelijk USA in de topic titel. Oftewel, de overall discussie in dit topic gaat hier over de afleveringen die in de USA zijn uitgezonden. Als je geen spoilers wil lezen over de afleveringen die je nog te gaan hebt... Tja. Dan kun je misschien beter uit dit topic blijven tot je helemaal bij bent. Word trouwens pas echt leuk als Darrell Carl bijt. Dat was echt geniaal. Eindelijk van dat kutjong af.
Ik haat dat jong ook al, vooral zijn grote bek tegen Carol. Fuck die shit, ga gerust je gang met wat jullie kwijt willen aan elkaar. Ik wil gewoon af en toe een beetje voorbereid zijn, maar met zo'n serie als deze kan ik dan toch geen spoiler zaken vermijden.
Ik verwacht nog steeds dat de hele serie zich afspeelt in het hoofd van Rick en dat hij aan het eind van de serie wakker wordt in het ziekenhuis en de wereld niet is vergaan door zombies Spoiler maar door aliens
Ben S3 nu aan het downloaden. Komt goed, die serie kan ik voor vrijdag wel af hebben denk ik. Ik kijk vooral in de avond en nacht, dat geef wat meer sfeer.
Dan heb je nog wat voor de boeg om iemand te gaan haten weer. Spoiler Die blonde dochter van Hershel die bruut verkracht wordt en haar keel doorgesneden krijgt door die roodharige gevangene met die snor [\SPOILER]