Onzin, Rockstar weet hoe ze een fatsoenlijke zin moeten schrijven.. We waren met z'n tweeën, ik heb je niet gekickt en heel toevallig op het moment dat je achterstevoren komt te staan leave je.
The commute is ook wel een leuke race, wel lange rechte stukken. Maar met slipstreamen is het wel altijd spannend wie eerst wordt. Alleen niet echt skill voor nodig. Maar omdat het niet zo bochterig is wordt er wel minder gebeukt. Volgensmij betaald het ook wel goed en 6000 rp, dus om die af en toe eens te doen is zeker aan te raden.
Weer iemand waarom ik gratis een elegy kan krijgen via legendary sport ? Je mag hem dupe als je wil ..
Iemand zin om vandaag wat te racen? Ik race meestal standaard met wat vrienden, maar des te meer mensen Zolang je een beetje sportief bent en niet de hele bende bijelkaar beukt.
Iemand van jullie enig idee hoe je het American Dream achievement (het bezitten van een apartement, garage en verzekerde auto) moet krijgen? Ik heb een apartement met een 10 auto garage en een verzekerde auto, maar dat achievemtn komt niet tevoorschijn. Ik hoorde van een vriend dat er een bug is en je het apartement via je telefoon moet kopen, maar dat zou nu dan wel verholpen moeten zijn.
Wel een beetje vreemd trouwens, ik neem aan dat het een bug is? Er staat niks omschreven bij het achievement dat je het apartement met je telefoon MOET kopen.