Oh het is nog een aanbieding ook, hij is afgeprijsd van 80 euro. Hoogste tijd om de FRS bookmarks maar uit m'n gameshops folder te flikkeren dus.
De laatste keer dat ik bij FRS heb besteld is toen je nog fikse kortingen kon krijgen door reclames te kijken. Is ook de enige manier waarop FRS enigszins goedkoop kan zijn.
Ik Blops 2 voor een tientje. Verder ook alleen aanbiedingen gekocht, nooit iets voor de reguliere bullshit prijzen.
Schitterende prijs inderdaad Beter hier te halen dan, voor 50 euro incl. weekje verzenden: https://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=21128
Met meer dan 10 bestellingen daar, heb ik geen enkele keer douane gehad. Zelfs niet met de limited edition van Little Big Planet 2 (pakket) Maar uiteraard, de kans is er.
Ik wacht nog op mn batman van daar. Al 2 weken nu. Hoop niet dat het onderschept is. Zou eerste keer zijn dan
Heb net Knack bij Videogamesplus besteld. Had nog een kortingscode ook, dus die game kwam op 38,49 euro (43,84 euro incl verzendkosten). Meestal leveren ze wel vrij vlot, dus verwacht de game wel voor de 29e binnen te hebben.
Hoe kom je aan korting voor die site. Meestal snelle levering alleen wacht ik nu al lang op mn bestelling :-(
Ben ook van plan hem bij videogamesplus te halen. Scheelt toch een hoop geld vergeleken met de 70 euro die je in Nederland betaald...
Het zal allemaal geen probleem zijn, maar vooral zo in het begin ben ik nog wat huiverig om dingen uit het buitenland te bestellen. Wat als bepaalde functies hier niet goed werken? De DLC? Pas als dat allemaal 500% duidelijk is ga ik weer importeren.
Goedkoopste op budgetgaming is 64 euro, nog een flink verschil met de 43 euro+porto van videogames. Twijfel of ik zal wachten ivm eventuele acties van bijvoorbeeld mediamarkt..
Het verdwijnen van je vijanden ziet er echt heel simpel en lelijk uit zeg.. Ik wil deze game graag tof vinden maar dat lukt nog niet echt.