FM4 [Finished] V8 Supercars Championship + Nascar Sprint Cup [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 6 okt 2013.

1. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    =(helaas gaat dit niet voor mij op:'-(

2. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Kwalificatie;

Ik wist dat ik een 1;26;6xx kon rijden, maar uiteindelijk lukte dat niet bij lange na niet. Resultaat een 7e startplek achter Loyall en voor Flavour.

De eerste heat proberen de boel heel te houden en voorzichtig te rijden ivm de waarschuwing, Witteveen kwam bij de start voorbij, ronde 3 kon ik hem voorbij en daarna de aansluiting gezocht bij Denvan met Flavour in mijn nek. Ondertussen ging Flavour de pit in. Denvan maakte wat foutjes en ik zat op zijn bumper dus ik dacht dat het handig was om ook te gaan pitten |:-|:- Na mij pitstop kwam ik (al glijdend) achter Flavour uit, helaas ook Denvan bleek toch nog voor mij uit te komen na zijn pit een 8e plek.

De 2e heat begon met een “aparte” opwarm ronde, meteen kwam Denvan me bij de start al voorbij. Vervolgens kwam Menno een aantal rondes later voorbij. Bij Menno proberen aan te haken om zover mogelijk te eindigen. Ook Tender kwam steeds dichterbij. Ik wist dat tender nog een positieve penalty van 4.4 sec had, maar een beetje tegenhouden om zo in ieder geval te zorgen dat teamgenoot vooraan wat meer lucht zou hebben. Tender pakte mij overigens wel erg mooi met een ouderwetse kruising manouvre na het rechte stuk. :b:

Leuke races gehad, maar ben blij dat deze baan geweest is. Op naar Sebring.

3. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    [​IMG][​IMG]

Laatst bewerkt: 5 nov 2013
  4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Je bent een prima gast Freaky, je hebt zondag van begin tot eind ook prima gereden maar er moet me toch effe wat van het hart, gewoon goed bedoelde feedback. Soms stoot je mensen (lees: mij) een beetje tegen het hoofd met je opmerkingen en reviews, vooral als je net een race gewonnen hebt :b: Als je zo overdreven kritisch naar jezelf bent tijdens en na de race is dat niet altijd 100% op z'n plaats (zo voelt het bij me althans), en je kunt daar mensen mee voor het hoofd stoten die minder gefinisht zijn dan jezelf als je pech hebt :):

Soms ben ik bijvoorbeeld best tevreden met m'n pace (soms ook niet), had ik het gevoel dat niet veel sneller kon, maar praat je m'n rondetijd best een beetje naar beneden, ookal rijd je zelf dan (net iets) langzamer. (meer van 'Ik had nog veel sneller kunnen zijn dan de tijd van Tender', slechtste kwalificatie ever!8)8)). Ietwat storend voor Tender die trots was op z'n snelle tijd, maar ook storend voor mensen achter jou en Tender, die ook heel erg hun best hebben gedaan om een goede tijd te plaatsen!

Nogmaals, gewoon goed bedoeld hoor, en verder ook niet wereldschokkend :) Weet dat je wel tegen een stootje kunt maar vond dat ik er nu toch even wat van moest zeggen.

Effe voorbeeldje:
    Bescheidenheid siert de mens :b: Blijkbaar reed je het toch niet heel gemakkelijk (denk ik dan). Tot twee uur voor de race had je, als ik je mag geloven althans, alleen maar twee incidentele 1:25,7xx's gereden? Ik zou ook nooit zeggen dat ik gemakkelijk 1:25,4x rijdt.. Já ik heb het weleens gereden, maar met 1:25,7/8 ben ik ook al heel tevreden, want dat zijn ook al prima tijden. 1:25,6xx makkelijk rijden is bullshit wanneer je uiteindelijk op 1:26.1xx uitkomt. Iedereen rijdt z'n beste rondetijd altijd maar één keer, alle andere rondjes zijn langzamer dan die ene, en dat geeft ook niet.:thumbs:
    Jij duikt onder de 1:25.43x dus? :thumbs: (clean).
    Elk van jullie is sneller als ik wanneer hij telkens, rondje na rondje, z'n eigen persoonlijk record kan rijden maar dat is gewoon niet reëel. Je bent zo snel als je bent in een race, op de lange termijn, niet zo snel als je pb (overigens heb ik nog altijd de snelste pb denk ik). Als je sneller kunt moet je het doen, anders kun je het niet :)
    Mwahh, wanneer je eerst iedereen op het hart drukt om heel voorzichtig de eerste bochten in te gaan is het geen kunst om daar wat posities te pakken.

Een laatste dingetje nog O-) De laatste races valt één dingetje me haast elke keer op en het werd grappig:) In nagenoeg álle gevallen waar je niet eerste kwalificeert, maar 2e of 3e, zeg je na afloop dat je in je beste rondje precies het verschil liet liggen tussen de poletijd en jouw tijd (meestal in de eerste of laatste sector), of zelfs nog iets meer dan dat verschil. Stel Witteveen rijdt ergens pole met 1:20.3, en jij rijdt 2e met 1:20,8, dan kun je er de klok op gelijk zetten dat er een sector is waar je dan 5 tienden liet liggen :) Ik kan er dan wel om lachen en bied dan meestal eroverheen dat ik zelf ook nog wel ergens 3 seconden liet liggen (laat eigenlijk ook altijd wel ergens wat liggen natuurlijk, dat doen we allemaal!), maar het viel me gewoon beetje op :b:

Laat het duidelijk zijn, je bent een prima gast, een heel snelle racer die ook nog eens enorm snel gegroeid is qua snelheid in een korte tijd, maar dit moest me gewoon effe van het hart :b: :b:

Hij ligt mij ook uitstekend, heb er zin in om zondag weer ten strijde te trekken :thumbs:
    Dat sowieso!
    Dat was vervelend ja, voor ons allebei :'-( Weet nog niet precies wat er gebeurde, ga het nog terugkijken, maar tijdens de race was ik verrast door het moment waarop je remde/moest remmen. Kan natuurlijk nog steeds 100 dingen betekenen..

Laatst bewerkt: 5 nov 2013
  5. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Dont worry ik ben al weer met de volgende race op Sebring bezig.
    Nieuwe race, nieuwe kansen:b:
    Eens kijken of ik op Sebring de "prik" uit het Pepsi Max-team krijg.
    En anders schud ik, als niemand kijk in de pitbox, de Pepsi Max auto's eens stevig heen en weer en bruist alles eruit.

Volgens mij is het een gewoon kwestie van het juist instellen van de empathie-filter bij freaky en door zijn spraakoverdruk-ventiel op 2 bar te zetten.:+ Alleen moet het niet te koste gaan van zijn racesnelheid.

Laatst bewerkt: 6 nov 2013
  6. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Haha, ik ga me best doen. Maar zit sinds maandag met me gedachte totaal ergens anders dan waar ik mee bezig ben. Op me stage heb ik er ook een beetje last van, maak foutjes omdat ik me koppie er niet bij heb (niks ergs hoor)
    Als ik de flow die ik 's middags heb nu ook is een keer in de avond heb dan moet het goed komen:thumbs:
    Sebring is op sommige stukken niet al te breed, dus moet nog ff gaan kijken hoe ik ga rijden op de baan qua lijnen. Heb gelukkig nog tot zondag

7. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Toll Holden racing team: Sebring GP Black-Magic edition

Laatst bewerkt: 8 nov 2013
  8. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Heel erg vet Loyall, ik wil er ook heel graag een. Alleen dan weer met de oranje streep op de zijkant i.p.v de rode streep.
    Gaat er denk ik ook heel erg vet uit zien:thumbs::thumbs::thumbs:

9. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    LOL, die stond al klaar in mijn lakspuitcabine.
    #75 natuurlijk ook met het blauwe kleurschema op de flanken en voorspoiler.

Ik hoop dat de "BLACK MAGIC" gaat werken :+

Laatst bewerkt: 8 nov 2013
  10. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Ik hoop het ook:thumbs::b:Wanneer kan ik me nieuwe auto ophalen?
    Ga me best doen zondagavond

11. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik moet tot 15.00 uur werken.
    Ik ben denk ik zo ongeveer vanaf 16.00 uur regelmatig op LIVE zal zijn.

12. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Ik moet plotseling heel ff weg, ben er vanavond of net voor het eten denk ik

13. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Vanavond ben ik er weer bij :D. Nog even oefenen straks heb dat namelijk niet kunnen doen deze week.

14. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik ben er ook weer bij na vorige week weggewaaid te zijn op Terschelling :) Hopelijk heb ik vanavond wind mee voor extra snelheid

15. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Is de after race report van Indianapolis al bekend??:)

16. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Paar minuutjes. :)

Zo. :

Laatst bewerkt: 10 nov 2013
  17. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Deze had ik niet verwacht:eek:, misschien is een 2.06 wel haalbaar vanavond...:thumbs:

P.S. Sorry voor het 'trillen' op het filmpje. Moest me tablet en controller vasthouden:+

18. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    WAT EEN KLOTE ZOOI ALLEMAAL:mad::mad::mad::mad::mad:

Kwalificatie ging wel redelijk, baalde er enorm van dat ik hem op 0.002 seconden liet liggen...

Heat 1 heb ik verloren in de pits....
    Zat voor dat ik ging pitten net voor AZT B Tender, die verremde zich in de 1e bocht. Ging als 1e de pit in en kwam er als 2e uit met een ruime achterstand. Weet niet of hier naar gekeken kan worden, hoop van wel.
    Triest dat ik de heat zo verlies door Forza.

Heat 2 ging wel redelijk tot iedereen volgens mij last van lag kreeg. In ronde 4 stond opeens menno stil en had ik 100% schade:mad::mad::mad:

Heel duur puntenverlies....

Hopen dat het op de NASCAR beter gaat om weer op AZT B Tender in te lopen

Wel apart dat weer mensen juist op deze baan last hebben van lag, vorige keer dat we hier reden hadden mensen er ook last van

Laatst bewerkt: 10 nov 2013
  19. FuzzySkittle

FuzzySkittle Active Member

Leuk Bevonden:
    37
    DUIDELIJKE TAAL!!!!!!!

RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!

20. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Je had er bij moeten zijn,,,,, un facking believable

Deel Deze Pagina