1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forum Herindeling

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Flavourlicious, 7 sep 2013.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Goed idee :) Dunno of het mogelijk is. Ik gooi het ig in de groep.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat kan toch gewoon? Of heb ik speciale rechten? :p
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Heb ik ook inderdaad. Ik denk dat Mastat bedoeld dat je ook die subfora zo kan openen?
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Is het nou echt nodig dat Nintendo en Sony 2 subforums krijgen? Ik heb nou niet het idee dat er gigantisch veel gepost word in deze 2. Als ik het was had ik gewoon Sony + Nintendo bij elkaar gezet als: "Andere platformen" of zo :+
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2013
  5. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Oh wauw, dat knopje is me nooit opgevallen :+
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jup, en hij onthoudt het ook nog ook. :)
     
  7. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Bizar dat het mij ook nooit opgevallen is. 8)
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Indeling is echt kut sorry hoor. Ben alles aan het zoeken en lijkt wel alsof er niemand meer bij de 360 games komen, omdat het allemaal verdeeld is een subs. Sneeuwt nu allemaal onder zo. De nieuwe indeling is voor mij part een achteruit gang. " Oude indeling was veel beter om te bezoeken. "

    Kan trouwens algemeen Xbox One niet eens vinden, ben nu al 20 min aan het zoeken. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2013
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan ben je blind. :p
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Topic bedoel ik hè ;) Edit; Zie hem nu wel tijd om te slapen denk ik.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tijd voor bed ja. ;)
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik vind de nieuwe indeling ook niet geweldig. De oude was prima. Gewoon een 360 forum, en een XBO forum. En daar vind je dan gewoon de games waar je het over wilt hebben, voor het systeem waar je het voor zoekt.

    Waarom de boel nu dan zo raar omgooien. Puur en alleen om even iets nieuws te doen!? Er was helemaal niets mis met de oude indeling.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Was juist heel veel mis met de oude indeling. Veel klachten ook en verkeerde post.
    En nee we deden het niet "om iets nieuws te doen" Het had gewoon een update nodig net als de hele site straks.
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is even wennen, maar ik ben blij met het Multiplatform forum. Deze nieuwe indeling voorkomt dubbele threads en moedigt interactie tussen Xbox en non-Xbox gamers aan.

    Alleen teleurstellend dat VIP-leden nog steeds geen access hebben tot het mythische p0rn-hok.


    edit:
    Ik zet alleen vraagtekens bij de levensvatbaarheid van Nintendo Hardware en Playstation Hardware. Op dit moment staan er tussen de top-threads al topics met een laatste post uit 2012 (bij Nintendo zelfs 2011!). Is een alternatief niet:
    Gaming Algemeen:
    - Playstation <alles inclusief, gaming, hardware>
    - Nintendo subforum
    - PC gaming subforum
    - Gaming Algemeen en Hardware subforum

    Nog meer fuseren.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2013
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dat zei ik laatst inderdaad ook al. Nintendo heeft genoeg aan 1 subforum.
    Wat er met het Sony gedeelte moet gaat gebeuren is nog even afwachten tot na de next-gen launches, want volgens mij zijn er aardig wat toekomstige PS4 eigenaren hier op XBW.
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Persoonlijk vind ik multiplatformgames op de huidige manier niet makkelijk.

    Ten eerste staat het alleen onder Xbox (zet dezelfde 'banner' dan ook onder Sony....en zelfs Nintendo, hoe zeldzaam het ook zal zijn), maar ten 2de (en belangrijkste) ik vind het echt te onoverzichtelijk.
     
  17. Dr. Noxin

    Dr. Noxin New Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie liever een tweedeling tussen Xbox 360 en Xbox One, zoals het eerst was. Ik ben alleen genteresseerd in nieuws en discussies omtrent de XO en met de nieuwe indeling is het veel meer zoeken.
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik weet niet of de huidige vorm een test is, of dat het blijft, maar wellicht is voor veel mensen een indeling als http://www.oldskoolnl.nl/forum.php wat overzichtelijker.

    Maakt mij niet zoveel uit hoor, maar met de nieuwe consoles om de hoek is het wel van belang om de drempel zo laag mogelijk te houden voor nieuwe members :)
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is een korte periode. Na de release van een nieuwe console, bloedt alles rondom de oude redelijk snel uit. Zo verging het in ieder geval in de transitie van Xbox naar Xbox 360.
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Alleen wordt die periode wel uitgerekt door de delay in Nederland. Veel importen hem, maar er zijn ook een aantal die wachten op 2014.
     

Deel Deze Pagina