[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Één woord: Diaby. Diaby heeft perfecte link met Koscielny.

Zelf zou ik echter voor Sagna gaan. Paar groene links meer + goede workrates. :)

2. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Bedankt ik ga dan inderdaad voor Sagna. Cabaye speelt namelijk aardig goed in dit team!

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat vind je van Koscielny? Ik sloop die vent altijd als tegenstanders hem achterin hebben. Heeft maar 68 strength, echt belabberd weinig voor een CB. Ik zou altijd voor Kaboul of Sakho gaan eigenlijk. :)

4. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Oh ik vindt hem juist enorm goed! Sterk in de lucht en pakt veel ballen af. Ook zijn snelheid is natuurlijk handig. Vormt nu samen met Sakho een goed duo dus ik dacht met Chielini wordt dat al helemaal goed.

5. Guido3bier

Guido3bier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oja die was ik vergeten:emo:

Thanks!

6. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Hoe doe je dat, handel je in bepaalde spelers of meerdere? Het handelen ging mij vorig jaar makkelijk af toen spelers nog 'formatie gebonden' kaarten hadden, wat is jullie huidige tactiek?

7. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb 2/3 weken geleden dus in me eentje een speler gepricefixed ( PS3 ) en heb veel geduld moeten hebben maar heb er wel al zo'n 450k winst uit gehaald, bovendien heb ik nog 4 pages staan en zit nu al bijna op 1.2m nadat ik gister ook nog Ibra opgehaald voor 1050k en verkocht voor 1180k, dus het gaat wel lekker zo.

Voor de mensen die niet weten wat een Price fix inhoudt: Alle maar dan ook echt alle kaarten van een bepaalde speler kopen in je eentje of in een group en dan gezamenlijk voor een (veel) hogere prijs op de markt gooien. Iedereen die de speler wil hebben zal dan de door jou/jullie bepaalde prijs moeten betalen.

Aangezien jullie vrijwel allemaal op de Xbox zitten lijkt het mij niet eens zo'n gek idee om samen een price fix op te zetten. Want als het lukt zit er echt heel veel winst in.

Zijn wel een paar dingen waar jullie je aan moeten houden/moeten beseffen

1. Gewoon heel veel geduld hebben.
    2. Je moet elkaar kunnen vertrouwen.
    3. Je moet beseffen dat je een risico neemt.
    4. Je moet bereid zijn een groot deel of in mijn geval al je geld te investeren.
    5. Je moet Vasthouden aan de genoemde prijs en elkaar NOOIT undercutten.

Ik heb het wel is vaker gedaan op het EA forum en die mensen zijn dus niet te vertrouwen, maar aangezien iedereen hier nederlands is kunnen jullie zo een skype groeps chat op zetten en aan de slag gaan.

Omdat ik op deze manier veel geld heb verdiend wou ik hem met jullie delen, aangezien mij price fix nog niet helemaal af is ga ik nog niet zeggen welke speler ik heb gefixt maar ik zeg je wel alvast dat het een silver was.

Het is maar een suggestie, maar ik zie best potentie in een succesvolle pricefix hier dus ik dacht waarom niet.

Voor meer info/tips zijn jullie altijd welkom;) Er zijn nog een paar belangrijke dingen die je moet weten maar die vertel ik wel als je echt van plan bent om een speler te gaan pricefixen.

Besef wel dat dit een Risicovolle manier is en als je verlies hebt gemaakt moet je niet bij mij komen janken/mij de schuld geven.

Laatst bewerkt: 12 nov 2013
  8. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Depay?

Prijzen op de ps3 zijn ook enorm gedaald dus niet alleen op de xbox door de legends, gelukkig net optijd mn dure spelers weg gedaan op een of andere manier speelde dat opeens ook voor geen meter meer... tot divisie 2 zonder problemen en dan degraderen naar 7:lol::lol:
    Heb ook sterk het gevoel dat de dure/hoger rated spelers weinig invloed hebben

9. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Haha kijk gelijk iemand met een goed idee, Depay zou inderdaad kunnen. Bij het kiezen van een speler moet je op deze 3 punten letten.

1. De speler moet gewild zijn
    2. Er moeten niet té veel cards op de markt staan
    3. Hij moet bij voorkeur spelen in een populaire competies, maar goed Eredivisie silvers zijn ook erg populair dit jaar.

Dit is samen met de vorige post volgens mij wel alles wat je moet weten.

10. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    @gaizka ik besteed ongeveer 150k 200k aan 1 IF speler bv benzema. Koop ze op voor 150:160k verkoop ze voor 180/190k.

Een goeie speler om te pricefixen is butner (+-10k) verkopen voor 20k.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Alles nu alweer verkocht en heb in totaal zo'n 55k winst gemaakt in een totaal van 95k investeringen. Thanks EA. :)

12. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Deed je dit in je eentje of met anderen???

13. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    In me eentje, heb het al vaker met andere geprobeerd die ik niet ken via de ea forums maar dat was meestal zonder succes.

14. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Ik ga ook een poging wagen. Ben op het punt dat ik mijn team enkel kan versterken met veel te dure spelers of IF's dus ben elke keer veel te lang aan het sparen.. Eerst een goede speler uitkiezen..

15. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Nog bedankt Siemenn, Sagna speelt echt top met zijn workrates:b:

Dit is nu me team (442 2):

---------Vucinic------Jovetic--------

El sharawy-Pogba-Cabaye-Ben arfa

Constant-Chielinni-Koscielny-Sagna

---------------Buffon------------------

Zit nu in divisie 2 en ga zeker weten naar Divisie 1. Sta nu in div 2: 4-1-1.

Ik zat al de kijken naar toekomstige verbeteringen wanneer ik weer geld heb.

Ik zat als eerste te denken aan het duo Fellaini - Nani in te voegen voor Cabaye - Ben Arfa. Echter zou ik ook bijvoorbeeld Vidal kunnen halen voor Pogba.

Echter speelt het nu al heerlijk en ben ik nog niet echt overtuigd van bovenstaande verbeteringen.. Iemand nog tips voor echt goeie versterkingen in bovenstaand team?

16. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Laat me weten of je een leuke speler hebt ik doe wel mee.
    Heb nu een kleine 1m

17. a3aan77

a3aan77 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
  18. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Probeer een silver IF speler die binnenkort uit de pakjes verdwijnt, die stijgen daarna toch alleen maar en meestal zijn er er ook maar weinig van.

19. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Klopt, IF's zijn inderdaad het makkelijkste maar daar heb je ook het meeste geld voor nodig. In je eentje is dat vrijwel onmogelijk.

20. PS360-gamer

PS360-gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nog iemand tips?
    http://www.futhead.com/14/squads/2432958/
    En ik zoek nog een spits ipv balotelli. Hij moet sterk zijn, goed kunnen koppen en toch wel snelheid hebben, en goed kunnen passen.
    Tevez een goede optie?

Deel Deze Pagina