[XOne] Diablo III

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 24 aug 2009.

1. KidInk

KidInk Guest

Nja goed. Mijn aandeel is niet super groot moet ik wel bekennen. Het is voornamelijk leechen op de andere spelers. :p

MAAR IK DOE MIJN BEST!

2. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Lekker dan voor die andere 3 spelers.
    Daarom speelde ik ook nooit publics, omdat de meeste maar wat doen.
    No offence

3. KidInk

KidInk Guest

Ja het is natuurlijk misschien frustrerend voor de rest, maar goed. Uiteindelijk is het toch ieder voor zich en dit is voor mij de makkelijkste manier om snel te levelen.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik dacht dat het een co-op spel was

5. KidInk

KidInk Guest

Ik speel het puur voor de achievements, tot dusverre het co-op gedeelte voor mij. Maar ik ben niet te beroerd om andere mensen te helpen, mits ze Nederlands zijn. Kijk maar naar Vegeta/Black Dragon, die ik items heb gegeven.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zijn er achievements die je sneller in co-op haalt?

of is dat gewoon de snelste manier om paragon te levellen zodat je gold find hoger word? Voor die 5 miljoen goud achievement?

dat is de enige die ik mezelf niet zie halen, de rest vond ik leuk om te doen maar ik denk niet dat ik nog zoveel ga spelen dat ik aan 5 miljoen goud ga komen

zeker nu BF4 ook uit is. Misschien dat ik D3 nog wel ook voor de ps4 ga halen, lijkt me wel leuk om hem ook echt eens in local co-op te gaan spelen

7. KidInk

KidInk Guest

Ja dat is voornamelijk ook de enige achievement die sneller te halen valt momenteel. Maar ja, ik wil natuurlijk ook ''goede'' gear, voor eventuele uitbreidingen, en het drop percentage ligt natuurlijk ook hoger in online co-op.

Maar inderdaad, die 5 miljoen goud is wel een pain in the ass. Alhoewel het spel verschrikkelijk verslavend blijft.

8. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Kidink nog bedankt voor je spullen man! echt super chille wapens

9. KidInk

KidInk Guest

Graag gedaan! :)

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Iemand vanavond nog met mij co op doen? Ik moet level 50 halen, ben bijna 47 geloof ik en dan kan ik aan Hell Mode beginnen.

11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ben zelf lvl 35 halverwege act 1. Wat redelijke spullen en doe zo ontzettrnd veel.damage! Nu hopelijk nognecht wat goede shit!

12. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben lvl 10 en heb die Templar als follower, heeft dat nog nadelen? Pikt hij xp van mij in of gaat dat apart?

13. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Weet niet maar zeke alleen op laagste niveaus sup er handig. Healt, leid aandacht af etc. Vond hem als DH super chill. Nu heb ik maat (monk) die meespeelt en heeft hijndie rol

14. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Zit in Act 1 en voor de tweede keer wordt gevraagd of ik een companion wil. Waarom zou ik dit niet doen?

EDIT: lol, zie net dat dit hierboven al gesteld is 8).

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Als je een follower gebruikt, doe dan de enchantress. :thumbs:
    Speelt beter en is makkelijker te upgraden, maar als Barbarian kun je alles solo doen.

16. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga wel heel vaak dood als Monk :+ Ik heb nu mijn eerste legendary dus het gaat wel een stuk beter maar toch.

17. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Heb hem uitgespeeld op Normal. Nu staat in de main menu Act 1 - Nightmare. Als ik nou Inferno wil doen, moet ik dan eerst weer alles in Nightmare uitspelen, dan nog een keer in Hell en dan pas Inferno?

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Vanavond even level 50 halen zodat ik wat meer een challenge krijg. Nightmare wals ik zo doorheen en van een co op maat even XP gear gekregen om sneller de 60 te kunnen halen. Ik kan echter wel meer xp gear gebruiken voor mijn Barbarian.

20. KidInk

KidInk Guest

Is er eigenlijk ook al nieuws over die mogelijke expansion? :)

Deel Deze Pagina