Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. matthijs007

    matthijs007 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet niet of je weet dat Dead Rising 3 origineel in ontwikkeling was als Xbox 360 titel?

    Het is duidelijk dat jij niet weet waar je het over hebt. De Xbox One kan de titel blijkbaar niet goed aan of de titel is niet goed ontwikkeld.

    [​IMG]

    10FPS. 10! op 1280x720 ><
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2013
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    We praten verder wanneer er framerate problemen worden geconstateerd in Killzone SF door DF.....en Knack. Hoop uiteraard van niet voor de mensen, maar denk het wel.
     
  4. matthijs007

    matthijs007 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    4
    Welke framerate problemen? Het is al bevestigd dat beide games een unlocked framerate hebben die tussen de 35/45 zit.

    op 1080p welteverstaan, net zoals Infamous Second Son ook 1080p zal zijn. Waarschijnlijk ook met een unlocked framerate, net zoals de vorige Infamous games.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als de game niet goed ontwikkeld zou zijn dan zou de PS4 hem ook niet draaien. Je spreekt jezelf hier dus heel erg tegen...
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.030
    Leuk Bevonden:
    3.347
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    DR3 was ook bevestigd op locked 30fps. ;)
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Heb je daar een bron van voor KZ?

    Waarom zouden ze unlocked fps doen als ze boven de 30 zitten?

    Dan lock je hem toch op 30 met v-sync om tearing e.d te voorkomen?
     
  9. matthijs007

    matthijs007 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    4
    De game is niet goed geoptimaliseerd omdat de dev tools voor de Xbox One nog niet volledig klaar/gefinetuned zijn.

    Ik spreek mezelf helemaal niet tegen :):
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    I will believe it when i see it. :)

    Tijdens E3 zei DF dat de SP van Killzone niet op een stabiele 30fps zat en regelmatig eronder ging. Als het inderdaad 30 en hoger is, dan helemaal top. We gaan het zien.
     
  11. matthijs007

    matthijs007 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    4
    https://twitter.com/StevenTerHeide1/status/393758035019313152

    Maar ze hebben ook al gezegd dat er geen tearing in zal zitten. :confused:
     
  12. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb inderdaad de beta een tijdje gespeeld. Deze game voelt inderdaad veel realistischer aan vergeleken met Forza en Gran Turismo(2 games die erg arcade zijn vergeleken met Project Cars). Dus als je van een realistische racegame houd is dit zeker wel een must-buy. :+
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Geloof je zelf dat als hij voor de PS4 ontwikkeld zou zijn hij stukken beter zou draaien?

    Anyway; mijn punt was dat je geen open wereld zonder laadtijden en daarbij 500 vijanden op het scherm hebt alles op maximaal hebt draaien. Dat ia met geen enkele console mogelijk.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    In het begin was die wel heel erg arcade maar zeker het laatste jaar zijn ze de goede kant opgegaan.
    Daarnaast regen, pitstops en nacht races.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2013
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Huh raar, benieuwd naar de reviews

    je zou zeggen dat als je een vaste 30 zeker kan halen dat de framerate daar op locken een rustiger beeld geeft dan een variabele framerate laten

    Benieuwd wat de reviewers ervan zeggen
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Check je ff niet het topic 8) gaan sommige mensen weer los.

    DR3 komt niet op de Ps4 dus we zullen nooit weten hoe die dan zou draaien, waarschijnlijk zou ie nog beter draaien op een pc met 2 titans erin. 8)

    Over een klein uurtje weten we veel meer over DR3 en alle Xbox One games aangezien dan de reviews uitkomen.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    BF4 review ook?
     
  18. matthijs007

    matthijs007 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja natuurlijk? De PS4 heeft bijna de helft betere specs. 40% sterkere GPU met veel meer bandbreedte en DDR5 geheugen met ontiegelijk veel meer bandbreedte.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als de game niet goed ontwikkeld is kan het ook nog aan de dev liggen?

    Ik neem trouwens terugn dat je niet weet waarover je praat. Het is duidelijk geworden dat dat wel zo is O-)

    http://www.eurogamer.net/articles/d..._type_map=["og.recommends"]&action_ref_map=[]
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2013
  20. matthijs007

    matthijs007 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    4
    Thanks, als het tenminste niet sarcastisch bedoeld is :p.

    Maar natuurlijk kan het aan de dev liggen, Blue Castle Games is ook niet een topdeveloper, en Dead Rising 2 had ook genoeg framedrops. Het feit dat ze de game mid-development hebben moeten overzetten naar de Xbox One vanaf de 360 kan er ook iets mee te maken hebben.

    Maar dan nog, is het best triest dat je 10FPS laat zien in je console exclusive titel. Beter had Microsoft ze een handje geholpen ofzo?
     

Deel Deze Pagina