Ik weet niet of je weet dat Dead Rising 3 origineel in ontwikkeling was als Xbox 360 titel? Het is duidelijk dat jij niet weet waar je het over hebt. De Xbox One kan de titel blijkbaar niet goed aan of de titel is niet goed ontwikkeld. 10FPS. 10! op 1280x720 ><
We praten verder wanneer er framerate problemen worden geconstateerd in Killzone SF door DF.....en Knack. Hoop uiteraard van niet voor de mensen, maar denk het wel.
Welke framerate problemen? Het is al bevestigd dat beide games een unlocked framerate hebben die tussen de 35/45 zit. op 1080p welteverstaan, net zoals Infamous Second Son ook 1080p zal zijn. Waarschijnlijk ook met een unlocked framerate, net zoals de vorige Infamous games.
Als de game niet goed ontwikkeld zou zijn dan zou de PS4 hem ook niet draaien. Je spreekt jezelf hier dus heel erg tegen...
Heb je daar een bron van voor KZ? Waarom zouden ze unlocked fps doen als ze boven de 30 zitten? Dan lock je hem toch op 30 met v-sync om tearing e.d te voorkomen?
De game is niet goed geoptimaliseerd omdat de dev tools voor de Xbox One nog niet volledig klaar/gefinetuned zijn. Ik spreek mezelf helemaal niet tegen :
I will believe it when i see it. Tijdens E3 zei DF dat de SP van Killzone niet op een stabiele 30fps zat en regelmatig eronder ging. Als het inderdaad 30 en hoger is, dan helemaal top. We gaan het zien.
https://twitter.com/StevenTerHeide1/status/393758035019313152 Maar ze hebben ook al gezegd dat er geen tearing in zal zitten.
Ik heb inderdaad de beta een tijdje gespeeld. Deze game voelt inderdaad veel realistischer aan vergeleken met Forza en Gran Turismo(2 games die erg arcade zijn vergeleken met Project Cars). Dus als je van een realistische racegame houd is dit zeker wel een must-buy.
Geloof je zelf dat als hij voor de PS4 ontwikkeld zou zijn hij stukken beter zou draaien? Anyway; mijn punt was dat je geen open wereld zonder laadtijden en daarbij 500 vijanden op het scherm hebt alles op maximaal hebt draaien. Dat ia met geen enkele console mogelijk.
In het begin was die wel heel erg arcade maar zeker het laatste jaar zijn ze de goede kant opgegaan. Daarnaast regen, pitstops en nacht races.
Huh raar, benieuwd naar de reviews je zou zeggen dat als je een vaste 30 zeker kan halen dat de framerate daar op locken een rustiger beeld geeft dan een variabele framerate laten Benieuwd wat de reviewers ervan zeggen
Check je ff niet het topic gaan sommige mensen weer los. DR3 komt niet op de Ps4 dus we zullen nooit weten hoe die dan zou draaien, waarschijnlijk zou ie nog beter draaien op een pc met 2 titans erin. Over een klein uurtje weten we veel meer over DR3 en alle Xbox One games aangezien dan de reviews uitkomen.
Ja natuurlijk? De PS4 heeft bijna de helft betere specs. 40% sterkere GPU met veel meer bandbreedte en DDR5 geheugen met ontiegelijk veel meer bandbreedte.
Als de game niet goed ontwikkeld is kan het ook nog aan de dev liggen? Ik neem trouwens terugn dat je niet weet waarover je praat. Het is duidelijk geworden dat dat wel zo is http://www.eurogamer.net/articles/d..._type_map=["og.recommends"]&action_ref_map=[]
Thanks, als het tenminste niet sarcastisch bedoeld is . Maar natuurlijk kan het aan de dev liggen, Blue Castle Games is ook niet een topdeveloper, en Dead Rising 2 had ook genoeg framedrops. Het feit dat ze de game mid-development hebben moeten overzetten naar de Xbox One vanaf de 360 kan er ook iets mee te maken hebben. Maar dan nog, is het best triest dat je 10FPS laat zien in je console exclusive titel. Beter had Microsoft ze een handje geholpen ofzo?