Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is ook zeker zo, maar damn...die fps gaat we echt de 20's in en zelfs 10 in die ene screenshot. Dat is wel heel kwalijk. Zeker wanneer een dev meerdere keren liet weten dat het een locked 30fps was. Dat InFamous straks 1080p en 30fps is, vind ik niet zo'n groot wonder. Veeeeeeel minder personages (zombies) dan DR3 bijv. Maar goed...dit is een aardige domper voor DR3 qua framerate.

    Dus Dead Rising 3 was eerst volop in de maak voor 360 Matthijs? Tja idd...dat en de development tools problemen kunnen misschien voor die shit gezorgd hebben. Afwachten wat de fps in Ryse is, maar die zal wel ok zijn.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2013
  2. matthijs007

    matthijs007 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    4
    Geloof me ik ben geen fan van de Xbox One, of de policies die Microsoft door de strot van de consument wilden douwen maar ik vindt het wel jammer dat Dead Rising 3 niet gewoon lekker draait. Ik ben al sinds deel 1 een groot fan van de Dead Rising serie en heb het eerste deel meerdere keren uitgespeeld, dus ik zou het liever zien dat die gewoon vloeiend 1080p/30fps zou zijn. Niet dat ik ooit een Xbox One ga halen maar zou het misschien leuk vinden om die bij iemand te spelen die hem wel zou hebben.

    Maar wat Kabuto zegt, zo rond de 20fps is echt kwalijk.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja het is echt kut. Tijdens Gamescom was het nog wat aan het stotteren maar tijdens evenement die erna plaatsvonden was het een stuk beter. En vooral in de recente footage was de fps echt prima. Het zal wel alleen heel kut worden wanneer je als een gek door die menigte zombies heenwalst...maar ja....dat is JUIST iets wat je oa veel gaat doen.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als ik zo de filmpjes kijk in de link die ik poste lijkt hij idd tussen de 20 en 30 fps te lopen. 10 kan een incident zijn. Maar omdat veel multiplatvorm games op de PS4 wel op 1080p draaien heb ik gekozen voor de PS4 als main. Een XBone zou ik alleen halen voor games als DR3.
     
  5. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    HAHAHA die eerste zin... gast alles uit jouw mond is negatieve ellende over de x one dus ik geloof je meteen. Kun je niet meer vinden op het web? En btw is er ook nog iets wat de ps4 niet kan? Ik gok dat allles goud is dat daar blinkt??:)
    pff
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Bijna wel:+
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb die DF videos eens bekeken en als er geen getalletje bij had gestaan, had ik niet echt gezien dat er framedrops zijn. Maar ja..het is maar een klein Youtube raampje natuurlijk. Zou top zijn als het een oudere build was van de game, maar ik betwijfel dat behoorlijk zo vlak voor release en de reviews.

    [​IMG]

    Warner Bros. has revealed Middle-earth: Shadow of Mordor, and the game will be featured in Game Informer’s December 2013 issue. It’s being developed for the PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One, Xbox 360, and PC by Monolith Productions.

    Shadow of Mordor is set between The Hobbit and The Lord of the Rings. You’ll be placed in the role of Talion, who ventures into the heart of Mordor in the days before it transforms into a blasted hellscape. Players’ choices will affect how their own story progresses.

    Shadow of Mordor will also include a “Nemesis System”, which Game Informer says “assures that every enemy you fight is a named foe, and if they survive their battle with you, they continue to grow, improve, and act in the world, even as you attempt to do the same with Talion.”
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2013
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is 18:00 dus..
    Was die embargo info wel confirmed?
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    [yt]-rBAkj5Egok[/yt]

    Dit is fucking nice. Check die gebouwen, de vergezichten. Doet me echt aan Star Wars 1313 denken. Wellicht te snel geoordeeeld over de campaign als ik dit zo zie.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Eerste review.

    http://www.polygon.com/2013/11/5/5052646/call-of-duty-ghosts-review

    PS3/360/PS4. 6.5
    Xbox One 7.0

     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Wait what... de Xbox One versie is de beste van de 4? 8)
     
  12. matthijs007

    matthijs007 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja logisch als je maar de helft van de pixels hoeft te renderen..

    Xbox One = 1280 x 720
    PS4 = 1980 x 1080

    Dan is het denk ik logisch dat er iets meer frames bijkunnen op de Xbox One. Maar ik wacht nog even op de framerate vergelijking van DigitalFoundry.

    goddamn wat een moneyhats weer :').

    Kreeg de PC versie ook een 6.5?
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2013
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik wil reviews van Ryse :)
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja.

     
  15. matthijs007

    matthijs007 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    4
    Ryse, Forza 5 en Dead Rising 3 reviews komen pas volgende week.
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De ps4 was toch 40% krachtiger? Dan zou dit geen probleem moeten zijn ;)

    Ma'ja CoD:Ghost is niet een reden om een next-gen console te halen.

    Volgens mij krijgen we dan sowieso nog de BF 4 review.

     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2013
  17. matthijs007

    matthijs007 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is de PS4 ook zeker, maar de engine van IW is ook sowieso slecht, kijk naar de requirements op pc. En dat terwijl het in basis gewoon de Quake 3 engine is.
     
  18. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ghost is ook niet echt een next-gen game.. ;) multiplayer is ook review van gemaakt?
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Jammer. Als er toch zo weinig tot geen verschil is tussen beide versies hadden ze het net zo goed in 720p kunnen laten. Gameplay boven graphics. Altijd zo geweest bij CoD
     
  20. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909

Deel Deze Pagina