Dat voetballen is zo geniaal Coop is ook echt fantastisch. Jammer dat de game weer zo weinig is verkocht, een tweede vervolg zit er niet aan te komen ben ik bang....
Het spel heeft al beter verkocht dan zijn voorganger... Hopelijk gaan ze door en houden ze de kwaliteit in stand.
Die challenges zijn af en toe echt ziek moeilijk, heb ook het gevoel als de top 3 cheat. Zie soms echt onmenselijk hoge scores voor day-challenges. Wel echt een geweldige game verder. Goeie 'aanbieding' was dat destijds. Kreeg ff een rilling toen ik vanmiddag ineens nieuwe voorwaarden voor xbox live moest accepteren.....
Kun je trouwens die ghosts van andere spelers uitzetten? Vind het soms wat lastig om mijn speler in de gaten te houden. En . De eerste 2 weken was ik wat paranoïde elke keer ik een melding kreeg, die van vandaag deed me niet meer zo schrikken.
Ja, die ghosts kan je inderdaad uitzetten wanneer je op start drukt. Je kan er ook voor kiezen dat je alleen de ghosts van je vrienden ziet
Leuk als je een Wii U had gekocht destijds haha, kon je beter wachten tot de echte next-gen komt en Rayman spelen. Hihihihihi.
Trouwens alle 700 teensy's gevonden, maar heb iets meer als 500.000 lums. Terwijl je 1.000.000 lums nodig heb om het laatste character vrij te spelen.