Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik doelde meer op de functies, zelf heb ik ook bar weinig verstand van Apple en Google TV. Maar ik zie het meer als een bevestiging dat de One ook zulke functionaliteiten kent. Het feit dat ie beter is dan die van Google en Apple was wel te verwachten, anders was het diep triest geweest.
     
  2. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik vind de vergelijking ook totaal niet opgaan.
    XB1: next-gen console, met zeer goede multimedia functionaliteit.
    AppleTV: mediaspeler.

    Ik zie de vergelijking als tussen een schoolbord en een PC met touchscherm. :D


    Sent from beyond.
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Had ik ook. Zo lang het er vloeiend uit ziet kan die balk doen wat ie wil, maar vloeiend is vloeiend.
     
  4. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    LoL, de beste console hoor ik ze nog zeggen }:]

    [​IMG]
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Ik heb liever een gelockte framerate. Liever 30fps gelocked dan variabel (ideaal is natuurlijk alles op 60 maar open world games op 60fps zijn er niet zo veel..)

    bij een variabele framerate kun je last krijgen van judder (dat rare stotter effect wat je ook niet als je 24p materiaal afspeelt op een tv die het niet ondersteund)

    hoe stabieler hoe fijner en dan natuurlijk hoe hoger hoe beter
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Maar die judder zie ik dus niet.
     
  7. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    :F:
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Laat toch lekker gaan joh. Die kerel is niet voor rede vatbaar volgens mij of loopt gewoon een beetje te trollen.
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik snap niet hoe mensen blij kunnen zijn als een andere console iets niet kan of minder doet. Als je een keuze maakt voor een product, en die kan dan iets beter of zo dan kan je blij zijn. Maar sommigen hopen gewoon dat de andere console het slecht doet. :emo:
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Laten we maar even ophouden met het uitlokken van reacties. We wisten wel dat de PS4 framerate problemen heeft, iets wat best wel kut is voor die gebruikers. Voor wat flamewars adviseer ik je toch echt even om naar neogaf te gaan.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja geen idee. Heb ik al meer gezien hier op het forum. Je hebt fanboys maar ook fanboys die de ander willen zien falen...
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    http://techreport.com/blog/21294/the-science-of-fanboyism
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    [yt]0ub7jZ6PjYA[/yt]
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
  15. Ravnoss

    Ravnoss Praetorian

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren in Spanje mijn eerste speelsessie met de PS4 gehad. Om één of andere obscure reden hebben ze alleen van Knack een speelbare demo en van de andere games alleen filmpjes (terwijl nota bene CoD: Ghosts voor de PS4 en ONE al gewoon in de winkel ligt in Spanje). Knack is namelijk een spel wat totaal geen indruk maakt, deed me een beetje denken aan een X360 launch title (Kameo) maar dan eigenlijk minder. Ik snap oprecht niet dat ze er niet gewoon Killzone instoppen. Met Knack ga je geen mensen overhalen.
    Wel ben ik enorm enthousiast over de controller, toch mijn grootste ergernis mbt tot de PS3. Ligt prima in de hand en komt redelijk in de buurt van de X360 controller.
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Nieuw filmpje, zeker intressant om te kijken! Laat goed zien wat bepaalde effecten toevoegen. Een keer's wat anders dan de eindeloze (en kansloze:+) filmpjes over pixel lijntjes en frames.


    Niet vergeten dat het wel een techdemo is :+

    [yt]Q0h3T_Y9B0Y[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2013
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  18. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ze kunnen natuurlijk niet Killzone draaien als het in een winkel ofzo was. Of was je niet in een openbare ruimte? Jouw opmerking over Kameo is juist positief voor mij, ik hoop echt dat het de kwaliteit heeft van die game, dan haal ik hem direct! Ik vind het erg jammer om te zien dat er maar zo weinig platformers worden uitgebracht, ik mis de oude Rareware zo erg. :'-(

    Anyway, ik heb beide consoles besteld maar weet nog steeds niet of ik ze wel ga halen. Ik denk dat ik gewoon even lekker ga afwachten op de verschillende meningen van de mensen hier die niet nu al helemaal Pro Microsoft of Pro Sony zijn. Tot mijn aankoop vermaak ik mij ook wel met mijn WiiU + Mario. :b:
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als je een launch day ps4 hebt altijd ophalen, die raak je dezelfde dag nog met winst kwijt op marktplaats :+
     
  20. Ravnoss

    Ravnoss Praetorian

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik zou hem al voor 100e extra van je overnemen :)
     

Deel Deze Pagina