Nee, dat kan niet. Je moet bij aanschaf bepalen hoeveel opslag je wilt hebben. Je kan kiezen uit 128, 256 of 512GB. Dit is een flashchip en zit vast op het moederbord. Er kan dus niks worden bijgeplaatst of worden vervangen op een later tijdstip.
Ik zag wel dat je de flashchip kan vervangen op yt, ram is zo te zien ook niet meer upgradebaar Nou wordt die aantrekkelijke 13 inch retina model niet meer zo aantrekkelijk.
Snel vraagje: Ik wil Mavericks even op een schone HDD installeren. Nu heb ik CMD+R ingedrukt bij het opstarten. OS X-hulpprogramma's komt dan naar voren. Daar heb ik een aantal opties. Kan ik nu mijn schijf eerst wissen en dan meteen Mavericks opnieuw installeren? DVD heb ik niet, ook niet meer van Snow Leopard (kan ik niet vinden). Oh en als ik kan formatteren: Mac OS Uitgebreid toch?
Ik heb Mavericks laatst opnieuw geïnstalleerd door een installatie USB-stick aan te maken met DiscmakerX, werkt prima.
Ik bekijk geregeld films via mijn mac zonder problemen. Echter als ik bluray films bekijk als mkv formaat wordt mijn pc erg traag en blijft hij geregeld hangen,1 x de film op pauze gezet is het probleem weer verholpen. Heb er het ergste last van als ik mijn macbook aan de tv aansluit met een vga kabel. Iemand enig idee naar de oorzaak ? Heb een 4 gb ram
Op mijn mini (i5) met 8GB gaat streamen met 1080p zonder problemen. Streamen via mijn MBP (i5) heb ik nog niet geprobeerd.
Ik zie een melding bij het batterijbalkje op mijn MacBook Pro mid 2009 die luidt: ''onderhoud vereist'' met een uitroepteken. Volgens coconutbattery is mijn batterijcapaciteit nog 77%. Kan iemand me uitleggen wat deze melding inhoudt en of ik moet wat moet doen nu?
Heb die melding zelf ook en bij mij houdt het in, koop een nieuwe accu omdat deze niet meer te redden is, aldus mac servicelijn.
Apart, want ik merk verder vrij weinig. Capaciteit is goed en zover ik kan beoordelen werkt hij ook goed.
Ik heb vandaag Safari geupdate en hij doet ineens zowat niets meer. Zelfs geen nieuw tabblad openen. Iemand meer hier last van?
Is het geheugen van de nieuwe 13 inch Airs nog zelf te upgraden na aanschaf? Lees steeds wisselende dingen hierover
https://discussions.apple.com/thread/2536559?start=0&tstart=0 @ Sparkle; heb je laatste nou een Macbook gekocht? Welke heb je genomen?
Thanks! En nee. Ik heb het nog maar bij mijn Mac mini gehouden. Deze een upgrade gegeven naar SSD en 8GB RAM geheugen. K'ga een huis kopen, dus kan op dit moment het geld daar beter voor gebruiken!