Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Hopelijk krijgen wij ook 10 eu credit voor de PSN store bij de console, die reserveer ik dan direct voor Octodad. :)
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar in het begin zijn er weinig games voor Plus op de PS4 lijkt me? Of kun je het PS3-aanbod spelen?
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  4. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik vind het maar een beetje een troep die games die je op day1 krijgt op ps4. Niet mijn genre van games helaas. Houdt niet in dat ik ze geen kans ga geven (sommige). Wat is DC Universe voor een game? als ik op google zoek zie ik alleen maar superhelden shit.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Octodad was echt weird. Buiten de jaggies om loop je echt moeilijk en zijn de animaties om te huilen.
     
  6. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Als je dronken bent heb je nog nooit zo goed gelopen :+
     
  7. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Voorlopig zullen er weinig retail games te downloaden zijn via PS+. Lijkt me ook logische aangezien er nog weinig retail games zijn.

    1e half jaar veel indie-games (niks mis mee). Daarna zullen de retail games wel verschijnen.

    Driveclub komt ook nog naar PS+
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Superhelden MMO.:+
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Voel je jezelf verplicht ofzo om spellen op Plus allemaal uit te spelen?
    Daarnaast snap ik het hele backlog gebeuren niet zo. Ik speel een spel als ik er zin in heb. Heb ik er geen zin meer in, dan verkoop ik hem weer. Zo kom je ook van je backlog af ;) Ik ga geen spellen verplicht uitspelen als ik er niks aan vind. Plus moet je gewoon zien als een mooie gelegenheid om wat spellen 'gratis' uit te proberen.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat is een instelling die ik ook wat meer probeer te krijgen. Eerst voelde ik me soms ook wat te veel 'verplicht' om alles uit te spelen. Maa rik wer eraan! :p
    Een game wat DC Universe heet heeft superhelden? WAT?! Hoe is het mogelijk? :+

    Wat is jou genre van games? Gezien je geplande aankopen (CoD Ghosts, BF4 en Killzone) en je hype voor de toekomst (Destiny) kom ik niet veel verder dan... FPS. :p
    Dat moeilijk lopen... is dat niet een beetje het punt van de game? :+
     
  11. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Destiny _O_

    Killzone haal ik trouwens niet op release ;) Houdt het ff bij ghosts en bf4, teveel shooters anders :p Geef me verder maar goede platformers, actie/adventure games, rpg's, racegames en uhmmm thomas was alone :p
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Net de GameMania gebeld, die bundels worden volgens die kerel maar een keer uitgegeven en zullen waarschijnlijk na launch dus niet meer te halen zijn...

    Ik verkoop nooit spellen :+ sowieso gaat dat al niet lukken met de digitale games die we gaan krijgen via PS+ :)
    Maar al die games op Divekick na lijken me erg tof om te spelen, dan word het toch lastig en op den duur vervelend omdat je steeds word herinnerd aan wat je nog uit wilt spelen maar daar momenteel minder zin in hebt dan een nieuwere game.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    jajaa... dat zeg je alleen maar omdat je het tegen mij hebt. :+

    Warframe is uit die lijst dan wel wat voor je? En Contrast natuurlijk. En Blacklight.
    Niet slecht voor day 1.
     
  14. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Nee vond thomas was alone ook echt leuk ;) Heb me er super mee vermaakt, en raad hem nu aan iedereen aan die nog niet gespeeld heeft.

    en wtf is warframe, alleen die naam spreekt me al niet aan :+ Lijkt een beetje starwars of mass effect achtig. contrast ga ik zeker wel ff checken ook al zou ik hem denk niet gekocht hebben als die niet gratis was.

    Btw, iemand fanta zero gedronken? Mis toch echt het fanta gevoel. Is een beetje of het oude fanta is die al tijdje staat.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zo, dat is opeens een random vraag tussendoor 8)

    Warframe:
    [yt]2hpEE2J2KaM[/yt]
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    4 player co-op game met vette moves en dikke actie, i'm sold :D
     
  17. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Nog meer shooters 8) Is warframe alleen mp? Warthunder is trouwens speelbaar met muis en toetsenbord op je ps4, niet dat je zoiets wilt denk maargoed.
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Het is als Borderlands zeg maar, je kunt ook alleen spelen maar met meerdere is het veel leuker.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    De kans is vrij groot dat er tot 29 nov nog een paar updates bij komen, ik zou even wachten dus. :+
     

Deel Deze Pagina