Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je krijgt toch allemaal exclusive indie en F2P games gratis :+

    Genoeg om je bezig te houden tot de betere games uitkomen
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat is waar.
    Maar wat als die ook kut reviews krijgen? WAT DAN?! :mad:
    MAAR HET IS BLIJKBAAR EEN KUTGAME!
    8)

    Ben iig blij dat ik toch niet de pre-orders al had geplaatst. Was ik vorige week van plan, want dan kun je niet meer twijfelen. Pfoe, close one. :+

    @Trial: Dat kan... moet ik nog goed over nadenken. :p
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Wie weet, had je hem gepre-orderd was ie nog kutter geweest :+.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  5. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik zit lichtelijk te twijfelen om niet voor de xbox one te gaan. Toen beide consoles niet aangekondigd waren, zei ik altijd ik ga volgende gen voor xbox.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Geen Xbox One? Oftewel nooit een Xbone?
    Nah, dat kan ik niet. Te veel games die ik wil.
     
  7. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Duidelijke video. Ga jij het doen? Sowieso is een SSD ook hier sneller dan een HDD maar ik vraag me af of het het prijsverschil waard is (SSD's worden steeds goedkoper maar je kan ook gewoon een 1,5TB HDD van ruim 100 euro halen die hier eerder werd gepost). Zeker omdat alle games moeten worden geïnstalleerd is het denk ik grootte opslag > snelheid opslag voorlopig.

    Oh, en @1:03. Daar is de wobble weer :+
     
  8. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Holy, kijk op 1:03

    Hij is dus echt scheef...

    EDIT: Was weer te laat haha.

    --------------------------------

    SSD Haal ik later wel een keer, nu veelste duur. 1TB is duurder dan een ps4...

    --------------------------------

    Dulle, ik denk dat ik liever 1 mainconsole heb, en 1 sideconsole. De sideconsole is dan de wiiu. Anders bouw je nooit een mooie collectie aan games op, en je account is dan ook minder actief, minder trophies/achievements...
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2013
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Altijd handig, een unboxing doen van een PS4 spel en dan een Xbox One kopen ;)
    Kijken even verder dan je neus lang is, want de PS4 gaat echt met vette titels komen. De launch valt tegen, maar je moet 8 jaar met dat ding doen. Maar ik wil juist een PS4, omdat ik niks met shooters heb. Maar als je alleen shooters speelt, dan kan je net zo goed een One kopen.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Niet direct denk ik. Maar filmpje is wel duidelijk. En viel em ook op ja, hij is scheef ofzo :confused:
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee, het is het op dit moment niet waard. Eurogamer heeft op de PS3 een hele uitgebreide vergelijking gedaan tussen 5400RPM , 7200RPM en SSD

    en tussen een 7200RPM HDD en een SSD waren de verschillen minimaal.

    Ze waren er wel , maar niet voldoende om het prijsverschil te verantwoorden

    als jij nmll een 500GB SSD in je PS4 wilt dan verdubbel je de prijs van je console zowat

    terwijl je voor ruim onder de 100 euro al een uitstekende 7200RPM 2,5" HDD van 1TB koopt
     
  12. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    WTF nog steeds een 5400 rpm schijf:emo::F:
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wachtwachtwacht... Ik heb zijn post verkeerd gelezen. Hij wilt juist overstappen naar de Xbone?
    lol 8)
    Nog een keer lol :+

    Hey, en hoe meer consoles hoe mooier je collectie games juist wordt. Dat argument snap ik al helemaal niet.
     
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    He! geen geruzie hier ;)
     
  15. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Voor wat het waard is, hier zit ik ook mee. Ik ben er inmiddels over uit dát ik een PS4 wil, maar niet wanneer. Launch is natuurlijk tof maar heel klein kansje omdat ik mijn gegarandeerde pre-order onlangs heb gecancelled 8). IMO komen de echt toffe games volgend jaar uit (Destiny, The Order 1886).
     
  16. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Jawel, maar ik bedoel dan komt de twijfel aaaalttijd weer: welke console haal ik hem voor? Alleen forza 5 interesseert me op dit moment, en ik heb niet genoeg geld voor beide consoles.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Xbone komt toch pas over een paar maanden in NL. En dan nog hoef je het niet gelijk te kopen. Als je het geld niet hebt gaat het niet. Maar om nu al te zeggen dat je óf de PS4 óf de Xbone niet haalt vind ik een beetje vroeg. Beide consoles hebben games waar ik niet zonder kan en wil.

    En dan twijfelen na een paar mindere reviews van games. Kom op ;) Je hebt maanden de tijd gehad om te beslissen welke console voor jou de beste keus was. En je koopt een console niet alleen voor de launch games. Zo een ding heeft een leven van 5+ jaar in zich.
    Ik zie nergens een ruzie. Ik ben alleen Trial aan het uitlachen. :+
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2013
  18. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Hmm moeilijk -_- Ik heb me zo verheugd op de ps4, maar straks is het in vergelijking met de xone crap.
     
  19. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Als ik jou was zou ik gewoon op de current-gen blijven. En afwachten tot er wat meer games uitkomen. Zo kan je zien welke next-gen console het beste bij jou past.

    Ohh ja..

    COD wil ik wel overnemen voor €25 \o/
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Welnee, verkijk je niet op slechte reviews voor een launch games (en een scheve console, en geen DLNA support, geen 3D bluray support, geen IR support, geen low power state :+)

    er zijn voor multiplat launch games (BF4, NBA , FIFA) ook al negens uitgedeeld

    en we wisten allemaal wel dat de echte echte next-gen games pas volgend jaar komen
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2013

Deel Deze Pagina