1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [GTAV] Missies

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 9 sep 2013.

  1. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    begin maar, dat kan wel
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Je krijgt je geld toch aan het einde? Als je dat geld niet hebt heeft het niet veel zin om eerst al te beginnen :+, en voor het beste overzicht zou ik gewoon even checken waar je moet inzetten zodat je voor de missie gelijk met alle 3 kan inzetten.
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Kon geen algemene GTAV thread meer vinden.

    Heb story mode al een tijdje uitgespeeld, maar bij Franklin blijft een 1 staan. Zie op de map geen missies meer voor hem. Een bug, of is het een nog niet ontdekte missie ofzo?
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Bij stats kan je zien of je alles gedaan hebt :) die 1 kan ook een stranger & freaks missie zijn die pas getriggert wordt op een bepaald moment of als je ergens bent geweest oid.
     
  5. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik heb precies hetzelfde probleem 2k. Geen vraagteken op de map, helemaal noppes.
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja, zou een stranger/freak missie kunnen zijn of die opties eronder (random events). Net op een bouwplaats wel iemand geholpen en laatste motor street race gewonnen, maar staat nog steeds op 1.
     
  7. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Misschien wordt die vraagteken getriggert als je een bedrijf koopt. Had ik wel met Michael
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heb het spel pas geleden op 100% uitgespeeld en heb er ook nog steeds een 1 staan. Er schijnt nog wel een missie voor Franklin te zijn die verband heeft met een Jeti. Maar krijg hem zelf ook nog niet in beeld...
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja, heb wel eens een missie van een bedrijf van Franklin gehad die ik niet had voltooid en niet meer opnieuw kan doen (delivery missie). Kan verder enkel nog Golf Course (denk ik, tenzij die ook Michael only is) kopen en een boot bij de haven.

    Dat zou kunnen. Heb die alien missie ook nog niet volbracht en 1/50 scrap parts oid. Met Michael moet er ook nog een missie zijn (steeds dingen kopen / investeren / zoeken), die ik nog niet ben tegengekomen.

    Wel jammer dat ik missies van de 3e persoon niet meer kan doen, waar een paar achievo's aan zaten, of ik moet er een nieuwe playthrough voor beginnen.

    Hoef hem ook niet op 100% te hebben. Niet zo een zin om met een guide alle stunt jumps en parts te gaan zoeken. Meeste parachute jumps en 2 triathlons heb ik ook nog niet, maar vind ik ook niet zo leuk. Zou hoogstens de golf course nog eens willen kopen om te kijken hoeveel dat verdient.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    kijk even bij socialclub dan ;) daar kan je zien wat er mist namelijk
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vooral veel side missies met Trevor die ik niet meer kan doen, parachute jumps en wat van die robberies / lift opdrachten.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    niet een missie van die Dom? Dat is iets dat bij Franklin hoort
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Laatste van hem was Maze Tower jump. Daarna heb ik tich parachute jumps gekregen die als icoontjes op de map staan aangegeven.
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hoezo kan je die niet meer doen?
     
  15. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Dan moet je nog een missie met hem doen, komt pas vrij nadat je alle parachute jumps gedaan hebt.
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb hem met de laatste missie gekilled, aangezien ik liever hem kwijt was dan Michael of Franklin.

    Ja dat dacht ik al.
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Onderwerp spoiler: Eind campaign
    Haha, dat meen je! Dus jij kan niet meer spelen met Trevor? Lol. Ik ben voor C gegaan zodat ik beide hield.
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dacht dat C suicide / Franklins dood was?

    Ach, wellicht begin ik ooit nog eens op nieuw en ga ik Lester missies beter gebruiken voor de big cash. :+
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nope, dat is de beste keus :)

    Dan blijven ze beide leven.
     

Deel Deze Pagina