Music will be by Martin O'Donnell in collaboration with Michael Salvatori and Paul McCartney. nu al een geweldige game. hoop xo op zomer 2014
Ik heb de gameplay pagina op destinypedia gelezen, maar ik heb er nog steeds geen goed beeld van. Ik begrijp dat je continu online moet zijn om het uberhaupt te spelen. Je bent dan ook continu in je game met andere online spelers. Maar in hoeverre hebben die invloed op je omgeving?
Volgens mij speel je alleen of in co-op en als je het level uit hebt gelopen kan er een random public event onstaan waarbij meerdere spelers elkaar ontmoeten en er (waarschijnlijk) een boss zal zijn welke je niet in je eentje zal kunnen verslaan. Ik denk dat er in de sp/co-op gedeelte niet heel anders zal zijn dan een normale shooter en het public event gedeelte meer op Borderlands of een willekeurige mmo zal lijken.
Waarom zat ik dan met de lente in mijn hoofd. kut Vreemd om nu zo plotseling de release aan te kondigen. Vanavond trailer?
9 september pas. Dat is teleurstellend. Wel in lijn met de releases van de Halo reeks. Had hem liever wat eerder gehad, omdat ik verwacht dat in november die andere triple A game uit komt namelijk The Division. Sent from my iPhone using Tapatalk
VGX Trailer: http://www.gametrailers.com/videos/ahz0eg/destiny-vgx-2013--world-premiere-trailer Matig hoor. Het meeste zat al in vorige trailers. Ziet er nog steeds goed uit, maar ja... we hadden het allemaal al gezien.
Had hetzelfde idd. Vond de hele trailer een beetje meh. Weet nog steeds niet wat ik van de game moet verwachten en dit zorgde ook niet echt weer voor een hype ofzo. Daarnaast komt die pas eind volgend jaar uit. En valt die langzaam van me lijstje.