15 november meer info? Als de medewerker van MS dit zegt zal het wel kloppen. Ze zei namelijk dat alle bestellingen met een Nederlands afleveradres automatisch worden geannuleerd.
Ze hebben zoveel dingen al gezegd... 15 november worden alle bestellingen verwerkt, vanmorgen heb ik nog een bevestiging van m'n bestelling gekregen .
Dit is wat ik 2 dagen terug gepost had, een Nederlandse Microsoft medewerker had dat mij verteld. Dat was ik gauw vergeten toen ik gister dat mailtje tbv order bevestiging kreeg.. Het lijkt dat Ms ons geld niet wilt-) Edit: door welke microsft ben je gebeld, de Nederlandse? Want die is de enige die dit zegt.
Lijkt mij dat er dan morgen (of vandaag) nog wel meer mensen gebeld zullen gaan worden... Weet je zeker dat je vrienden je niet in de maling nemen? Wel écht raar als dit waar is. Eerst zeggen dat import geen probleem is, is best veel over gesproken, en dan nu ineens dit? Lijkt mij dat dan idd de duitsers zelf Xbones tekort komen voor eigen volk, en het zo oplossen....wat ik enigszins nog kan begrijpen tbh.
Toen ik destijds mijn order plaatste (16 augustus) heb ik specifiek gevraagd of het een probleem was dat deze naar Nederland verstuurd moest worden. De medewerker vertelde me destijds dat dit niet het geval was. Ben benieuwd of ze ook op dit gebied ineens een 180 doen.
Op het moment dat Xbox DE de Xbox verstuurd kan Xbox NL er toch niks meer aan doen. Dan zit de box gewoon bij de courier. Of wordt de Xbox eerst misschien bij een Xbox NL centrum verzameld. Gaan ze hem daar houden zo.
Het is toch wel heel slecht die verwarring, het lijkt gewoon dat Microsoft Nederland gewoon niet wilt dat je importeert, anders had Microsoft Duistland wel je bestelling al geannuleerd ..
Tja, het scheelt MS NL natuurlijk wel sales als de Xbone uiteindelijk in NL te krijgen is, maar lijkt mij dat het qua service en klantbinding wel beter is er geen probleem van te maken.
Oke, ik werd vanavond ook gebeld rond uur of half 7. Kreeg ik te horen, dat mijn bestelling niet door gaat, omdat de betaling wordt geweigerd en weer een nieuwe bestelling moet maken. Nu komt leukste stuk; Zij gaan samen met mij een nieuwe bestelling maken (18 Augustus) blijft de pre-order datum en ontvang 'm gewoon op 22, NOV 2013. Vind het best netjes, dat ik gebeld word over wat ervoor problemen er zijn opgetreden. Het is dus wel even afwachten, of ik 'm echt wel 22 NOV krijg. Iedereen bij MS Store zegt weer wat anders.. Word er imo niet goed van..
Nederlandse Xbox Feeds zeggen er niks over. Als je zo'n grote groep wilt benaderen over zoiets ga je niet elk persoon bellen, maar zend je gewoon een batch mail naar buiten zoals Xbox DE. Door NL of DE?
Ik zit helemaal niet te fucken gast. Ik ben gebeld door de Nederlandse MS en kreeg een voicemail of ik ze terug kon bellen. Bel het nummer zelf maar 0800 020 59 34 en vraag naar je eigen bestelling.
NL Kijk als ik 'm niet krijg, donder dan maar op met de One en ik koop een PS4. Ben dan helemaal klaar mee met Microsoft!
Wow gast mij hebben ze ook gebelt man ze zeiden van "jaaaaaa we weten wie bij jullie de postbezorgd enneehhhh die gaan wij mooi kidnappen zodat jaaaa jij mooi je xboxje niet krijgt ennehhh dit is geen grapje enneh proberen nu echt niet te trollen ofzo dus doeiii en prettige dag verder" Dit stond dus op mijn voicemail en MS gaat echt te ver man... Ik koop een PS4