Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit geloof ik echt niet..:lol: Ongeloofwaardig verhaal. =/ Zo zal een klanten service echt niet praten.

    @FunkXual Ik geef het nog een klein kansje !
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2013
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  3. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Omg dan is het een troll maakt mij verder niet uit....

    De uitleg die ik kreeg toen ik 0800 020 59 34 (dat is toch echt het klantenservice nummer van Microsoft Nederland) belde was dat ze bij het opmaken van de bestelling zien dat er een Nederlands afleveradres is gekozen en omdat Microsoft officieel de One nog niet uitlevert in Nederland, de bestelling automatisch niet geleverd wordt op 22 november. Ook al is de bestelling gedaan bij de Duitse portaal. Ze gaf bovendien aan dat hij automatisch geannuleerd wordt en als ik toch wilde bestellen ik een nieuwe bestelling moest doen.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2013
  4. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Even ter verduidelijking: Je hebt een order geplaatst bij de Duitse Microsoft Store en werd nu op je opgegeven telefoonnummer gebeld dat je de console niet krijgt? Het rare vind ik dat jij de enige bent die een telefoontje heeft gekregen, terwijl hier zovelen zijn die de console besteld hebben.
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb ook een telefoontje gehad he, maar dan op een veel netter manier. :+
     
  6. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik wil best de voicemail uploaden (als dat kan) om het bericht dat ik kreeg te verduidelijken.... tering hé.
     
  7. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar heel microsft Nederland zegt dat, alleen snap ik niet dat Duistland wel toezegt dat je hem krijgt.

    Microsft is werkelijk een faaaaal tbv communicatie-)
     
  8. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Nergens voor nodig, ik geloof zeker dat je gebeld bent, alleen het was even ter verduidelijking. En zoals gezegd, qua communicatie scoort Microsoft geen punten.
     
  9. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik snap niet waarom mensen dat ik hierover zou trollen, ik ben geen 12. :+
    Ik probeer bij jullie punten te scoren op communicatie door het te delen, maar mensen zijn zo gestrest lijkt het dat je gewoon gelijk niet meer wordt geloofd haha. :confused:
    Enige voordeel aan het bericht: ik bespaar 500 euro uit vooralsnog.

    Het enige wat ik me nu bedenk, is dat ik niet heb gevraagd om een bevestiging van de annulering. Dat kan ik nu natuurlijk nog wel even doen om te kijken hoe daar op gereageerd wordt.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2013
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik snap er werkelijk helemaal niks meer van MS store. Ik kreeg te horen, dat ik een nieuwe bestelling kon plaatsen, en de XB One geleverd ga krijgen 22 Nov.. En jij hoort weer wat anders? Goddamn MS store, hoezo is het zo moeilijk om één antwoord te geven. Niet 10 verschillende antwoorden want daar heeft niemand iets aan. :F:
     
  11. b3b4b5b6b7

    b3b4b5b6b7 New Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Xbox One Day One Edition by amazon.fr bestelt gister, en tot nu toe nog geen vage mailtjes of telefoontjes gehad (gelukkig)...

    Bij verwachte leverdatum staat er 22 November.
     
  12. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Zogezegd kidnappen van de verzending kan imo niet. Dan heb je immers al betaald. Ook juridisch gezien zijn ze dan strafbaar lijkt me. Als je nu cancelled is het logisch dattie niet komt. En als je m dan toch perse wilt hebben, amazon.fr, koop de dayone of de standaard.
     
  13. Bramdstichter

    Bramdstichter Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoelen ze hier mee dan ?? Zo van heeey dit mag niet dus hij wordt geannuleerd maaaaaar je mag wel een nieuwe bestellen en dan wordt hij niet geannuleerd??? Of annuleren ze hem nog een keer omdat ze gewoon cool zijn.
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    ....wat heeft dat dan voor nut?
    Je eerste bestelling wordt geannuleerd, maar je 2de niet?

    Wat een muts.:9
     
  15. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Betaalde jij met een CC? If so, wat was je vervaldatum dan?
     
  16. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik hem de 22ste ontvang ga ik een officiële telfonische klacht aan Microsoft NL tbv van de spam die ze door deze actie de wereld inhelpen..
     
  17. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Met CC, blijkbaar is er iets fout gegaan in het systeem volgens (Monkel die ik aan de telefoon had. ) Enigste oplossing; Nieuwe bestelling maken en je krijgt 'm geleverd had zij het over. Morgen bel ik MS om het te regelen, als het niet lukt dan steek de hele One maar in je reet MS! Ben er echt helemaal klaar mee dan.. :9

    @ capullo Wat wil je hier mee bereiken? :)
     
  18. Olivier_Twister

    Olivier_Twister Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk gaat MS deze wet niet gaan uitbreiden naar ketens zoals amazon of we staan er mooi voor...
    Gelukkig ben ik op 22 november thuis. Tripje naar frankrijk of duitsland blijft erin zitten :p
     
  19. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn gal spuwen, gewoon niet normaal allemaal.
    Nederlandse release ook nog niet eens bekend...pfff
     
  20. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Tripje naar Duitsland zit er zeker in, maar daar ga ik geen benzine voor verspillen als MS store toch mijn geld niet aan neemt. :)Ben imo erg teleurgesteld dat het zo moet lopen.

    @ capullo Dat klopt, NL release hier is nog niet bekend nee. Kortom er zijn gewoon TE weinig XB One's gemaakt om allemaal uit te leveren aan landen. Het is idd bezopen om te zeggen dat het door *de taal komt * :+
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2013

Deel Deze Pagina