Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb die hele mail al niet gehad. Als je het mij vraagt komt de wisselende communicatie en de tegenstrijdigheid van de berichten voort uit het volgende: Microsoft heeft te weinig Europese Xbox Ones en annuleert daarom orders die in landen zouden worden uitgeleverd waar de One sowieso al later wordt gereleased. Als je voor een bepaalde datum zit, zit je waarschijnlijk goed, daarna ben je het haasje.

    Plausibel?

    Edit: ik weet namelijk dat ik mijn pre-order een aantal weken na jouw pre-order heb geplaatst Rivanov.

    Maar goed, ik hoef dat hele ding nu sowieso niet meer. De manier waarop MS communiceert zorgt er al voor dat ik hen geen 500 Euro ga schenken. Dan ga ik wel over de PS4.
     
  2. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Wanneer heb je 'm gepre-orderd? Ik heb 'm 18 Aug gepre-orderd
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb op 16 augustus de bestelling geplaatst bij Microsoft.de
     
  5. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Bestelldatum: 18. August 2013

    Edit: dus niet weken na Rivanov, maar het zou zomaar kunnen dat het op de 18e net te laat was.
     
  6. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Oke, fuck.. Ik vrees nu het ergste. Dit ook dan; Tweakers

    Zo ging het bij mij dus ook, in 1e gesprek werd met verteld dat ik nog bij de launch van 22 november zat en ik er ook nog steeds Fifa 2014 bij zou krijgen. Kreeg ook per mail een bevestiging van een bestelling van een Xbox One Replacement Order.

    Helaas daarna het belletje dat het hele feest niet doorging en direct erna nog een mailtje met nu weer een annulering van de Xbox One replacement order...
     
  7. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ik zelf ook op de 16e. Zal je zien dat daar net het verschil zit.
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Er is hier iemand op het forum heel blij als mijn bestelling wel gewoon doorgaat. :+
     
  9. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Waarom houden men mij dan aan het lijntje? Zeg dan meteen dat ik de One niet meer krijg basta, nu moet ik morgen terug bellen en dat antwoord te horen gaan krijgen.
     
  10. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    De Engelse webchat is nog gewoon open, kun je het daar niet navragen dan? Weet niet of hun dezelfde gegevens in kunnen zien.
     
  11. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Tja het maakt mij niet zoveel uit. MS doet niet echt aan klantenbinding schijnbaar. Ik houd m'n geld wel in de knip en betaal later 100 euro minder voor een PS4. Tot die tijd vermaak ik me prima met BF4 op de PC. :+
     
  12. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Wordt hier helemaal gek van Rivanov! :'-(
     
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Thanks, ben nu aan het kijken. Ik zie niet de webchat staan? :+
     
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Typ: ms uk webchat in op google en je zit goed.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    I know. Maar so far so good denk ik?
     
  16. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk moeten we Microsft gewoon boycotten, maar ach wij Nederlanders laten graag met zich sollen:+
     
  17. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
  18. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij een collega van me staat nog steeds dit:

    Gekaufte Artikel:
    Replacement Xone Order
    Preis: 499,99 € inkl. MwSt.
    Menge: 1
    Status: Wird bearbeitet
    Versenden
    Vorbestellung Erscheinungstermin: 22. November 2013

    Hij had gereageerd op dat mailtje van Microsoftstore.de dat zijn creditcard gegevens niet zouden kloppen. In zijn geval klopte dat omdat hij een nieuwe creditcard had inmiddels. Na het aanpassen van zijn order netjes een bevestiging gekregen en vanochtend weer die 2 mailtjes gehad. Waarin in het 2e mailtje stond dat in de eerste mail een vergissing is gemaakt en dat hij hem wel op de release krijgt. Wel vreemd allemaal dit weer! |:-
     
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    @Rivanov: overigens kan ik me voorstellen dat het zelfs nog fout kan gaan als je die mail hebt gehad die je eerder postte. Werk zelf bij UPC en bij ons is het zo dat bestellingen in een bepaalde status kunnen staan (eerder of later in het verwerkingsproces). Een bestelling kan altijd nog geannuleerd / gecancelled worden tot het moment dat de Track & Trace wordt opgemaakt. Kan me voorstellen dat bij MS de order handling op dezelfde manier verloopt.

    Wil niemand ongerust maken, maar op basis van wat ik weet, zit je pas safe als je een Track&Trace (of soortgelijks) hebt gehad.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Klopt. Ik hoop het alleen van harte voor EUF-DUTCHJACKAL. Want m'n bestelling op Microsoft.de gaat naar hem. ;)
     

Deel Deze Pagina