Ik heb die hele mail al niet gehad. Als je het mij vraagt komt de wisselende communicatie en de tegenstrijdigheid van de berichten voort uit het volgende: Microsoft heeft te weinig Europese Xbox Ones en annuleert daarom orders die in landen zouden worden uitgeleverd waar de One sowieso al later wordt gereleased. Als je voor een bepaalde datum zit, zit je waarschijnlijk goed, daarna ben je het haasje. Plausibel? Edit: ik weet namelijk dat ik mijn pre-order een aantal weken na jouw pre-order heb geplaatst Rivanov. Maar goed, ik hoef dat hele ding nu sowieso niet meer. De manier waarop MS communiceert zorgt er al voor dat ik hen geen 500 Euro ga schenken. Dan ga ik wel over de PS4.
Bestelldatum: 18. August 2013 Edit: dus niet weken na Rivanov, maar het zou zomaar kunnen dat het op de 18e net te laat was.
Oke, fuck.. Ik vrees nu het ergste. Dit ook dan; Tweakers Zo ging het bij mij dus ook, in 1e gesprek werd met verteld dat ik nog bij de launch van 22 november zat en ik er ook nog steeds Fifa 2014 bij zou krijgen. Kreeg ook per mail een bevestiging van een bestelling van een Xbox One Replacement Order. Helaas daarna het belletje dat het hele feest niet doorging en direct erna nog een mailtje met nu weer een annulering van de Xbox One replacement order...
Waarom houden men mij dan aan het lijntje? Zeg dan meteen dat ik de One niet meer krijg basta, nu moet ik morgen terug bellen en dat antwoord te horen gaan krijgen.
De Engelse webchat is nog gewoon open, kun je het daar niet navragen dan? Weet niet of hun dezelfde gegevens in kunnen zien.
Tja het maakt mij niet zoveel uit. MS doet niet echt aan klantenbinding schijnbaar. Ik houd m'n geld wel in de knip en betaal later 100 euro minder voor een PS4. Tot die tijd vermaak ik me prima met BF4 op de PC.
http://support.xbox.com/nl-NL/browse/billing Onderin staat 'Contact opnemen', Hierna onderwerp kiezen en kiezen voor 'Overig', dan staan onderin de contactopties, waaronder Engelse chat.
Bij een collega van me staat nog steeds dit: Gekaufte Artikel: Replacement Xone Order Preis: 499,99 € inkl. MwSt. Menge: 1 Status: Wird bearbeitet Versenden Vorbestellung Erscheinungstermin: 22. November 2013 Hij had gereageerd op dat mailtje van Microsoftstore.de dat zijn creditcard gegevens niet zouden kloppen. In zijn geval klopte dat omdat hij een nieuwe creditcard had inmiddels. Na het aanpassen van zijn order netjes een bevestiging gekregen en vanochtend weer die 2 mailtjes gehad. Waarin in het 2e mailtje stond dat in de eerste mail een vergissing is gemaakt en dat hij hem wel op de release krijgt. Wel vreemd allemaal dit weer!
@Rivanov: overigens kan ik me voorstellen dat het zelfs nog fout kan gaan als je die mail hebt gehad die je eerder postte. Werk zelf bij UPC en bij ons is het zo dat bestellingen in een bepaalde status kunnen staan (eerder of later in het verwerkingsproces). Een bestelling kan altijd nog geannuleerd / gecancelled worden tot het moment dat de Track & Trace wordt opgemaakt. Kan me voorstellen dat bij MS de order handling op dezelfde manier verloopt. Wil niemand ongerust maken, maar op basis van wat ik weet, zit je pas safe als je een Track&Trace (of soortgelijks) hebt gehad.
Klopt. Ik hoop het alleen van harte voor EUF-DUTCHJACKAL. Want m'n bestelling op Microsoft.de gaat naar hem.