Nou ik heb ook nog ergens een gif voorbij zien komen van een kromme PS4 dat dus heen en weer wiebelt op een vlakke ondergrond. Al weet ik niet of dat nou echt is of niet. Edit: Sent from my HTC One using Tapatalk
Review van Sessler over KZ net bekeken. Hij is toch, ondanks 3/5, behoorlijk positief. Verder heeft KZ last van een bepaalde voorspelbaarheid die voor mij ook de reden is dat ik eigenlijk nooit meer een FPS haal. Voorspelbaar, matig verhaal etc. De mp is wel een misser. Doordat er teveel variatie is krijg je niet voldoende bekendheid met de maps en modes.
Campaigns in first-person-shooters zijn de laatste jaren sowieso overrated imo. De laatste FPS campaign die ik goed vond was van Crysis 2. Tegenwoordig draait alles om de MP
Op de enkele FPS na die nog echt voor Sp gemaakt word. Zoals Metro:Last Light Dat was echt een sterke SP
Campaign heeft een replayvalue van een dag. Als de MP ruk is wordt het een game die je een keer voor €10 uit een budgetbak wilt wissen.
Vond het wel grappig dat meerdere review sites Resogun als de enige titel benoemen die een beetje next-gen feel oproept bij de launch lineup van de PS4. Een PSLive game! Daar sta je dan met je blockbuster titels. Wel van House Marque, dus ook weer niet zo gek. Verplichte aanschaf in ieder geval voor mij. EDIT: [yt]EllmS804YO4[/yt] :b: