[XOne] Dead Rising 3

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 jun 2013.

1. VERTii

VERTii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou de game zeker halen wanneer deze een ''The walking Dead'' (serie niet de game) sfeertje zou hebben, i.p.v. dit over de top gebeuren. Spreekt me totaal niet aan. Gelukkig komen binnenkort alle reviews uit want ik heb nog geen een launch game die ik zeker wil (NL-release) alleen Titanfall ga ik zeker halen.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb je wel The Walking Dead van Telltale gespeeld?

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Exactly! Dead Island 1 en 2 waren al leuk en deze lijkt er nog een flinke schep bovenop te doen...

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ooh ja, die ga ik ook zeker halen

Vind dead island 1 en 2 echt geweldig ondanks de technische probleempjes

meer van dat op next-gen please

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Digital Foundry vs. Dead Rising 3:

Click!

"With all its rough edges, Dead Rising 3's intended impact as a next-gen title is clearly dulled, but there's enough here to show early Xbox One adopters a side of the zombie-slaying experience that couldn't be achieved on current-gen hardware. The zombie count and overall world size are impressive - amplified to a previously unheard volume where interplay with vehicles ties in appropriately with this shift in scale. However, the fact remains that the game's original brief as an Xbox 360 title is still very much felt in other areas; the pared-back alpha, texture streaming issues and jagged 720p presentation giving the impression that the series' potential is still somehow being bounded.

It's also unfortunate that the game runs at far from the promised locked 30fps - rather a chugging 20fps during the zombie action while out in the big city. Compared to the shaky E3 build seen just months ago this is still a respectable step forward, and of course many of the game's technical shortcomings come with the unique circumstances of meeting a hardware launch. All this amounts to an intriguing first attempt, then, but needless to say we're eager to see how Capcom Vancouver follows up on its sandbox survival-horror formula when it's given more breathing room with the deadline, more experience with the hardware, and factoring in the next-gen platform's strengths from the very start."

Meh, jammer van die framerate drops. Ik had gehoopt dat zoiets niet of nauwelijks zou gaan voorkomen op de next-gen.

6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Juistem kijk echt uit naar Dying Light maar daar heb je geen Xbox One of PS3 voor nodig die komt namelijk ook nog op de 360. :+

Ga trouwens ook nog één dezer dagen Riptide (ja een schande dat ik die nog niet heb hehe) halen dus voorlopig nog genoeg te doen op de 360. Wat DR3 betreft leuk voor ooit uit de budget bak maar echt geen system seller in mijn ogen.

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Riptide moet je zeker spelen, nog beter dan het eerste deel. Heb me er echt super mee vermaakt. Ik houd helemaal niet van zombiegames, maar de DI series is een uitzondering. Geweldige combinatie van RPG, melee combat, exploration en free roam, etc ...

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ah kijk dat is goed om te horen, ga hem van het weekend halen! :thumbs: En inderdaad door de combinatie van free-roaming en de melee combat vind ik het erg tof, en straks met Dying Light ook nog de dag en nacht cyclus die het een stuk spannender maakt.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    De base defence stukjes in Riptide zijn ook leuk, helaas komen ze niet zo vaak voor ... Ik zou je aanraden je character uit het eerste deel te importeren, dan kun je in 1 playthrough max level halen. En is het begin wat makkelijk dan als je als l1 begint ...

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Of het boeiender is moeten we afwachten. Zelf vond ik Dead Island alles behalve geweldig en de personages stelden echt niets voor. Net als het verhaal. Dit lijkt een stuk interessanter te zijn in DR3. Juist al die mogelijkheden, vrijheid en humor spreekt me aan.

11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja maar is het dan niet veelste makkelijk want ik heb namelijk een wapen wat echt over-powered is. Was een wapen van de limited edition als ik het goed heb. Die had een gast gedropt waar ik mee samenspeelde. :+

Ik ben het eens dat de personages niet veel voorstelden. Maar de sfeer en het overleven in groepsverband is wel erg tof daarnaast heb jij het over mogelijkheden in DR3 maar die mogelijkheden waren er ook allemaal in Dead Island alleen dan vanuit first-person…

Ik kreeg gewoon erg het gevoel bij de filmpjes dat de makers niet echt wisten wat ze aan moesten met dit spel zo van "moet het nou grappig zijn of serieus?" of "moet het nou een duistere horror setting zijn of een setting zonder enkele tension". Daarom vanaf de beelden die ik heb gezien (12 min van Dying Light en al die filmpjes van DR3 ) moet ik toch zeggen dat ik DL er boeiender uit vind zien. DR is meer zo'n spel als Kameo voor de 360 was om te laten zien "kijk hoeveel zombies er op het scherm kunnen…"

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    [yt]Qd7Y20Homsg[/yt]

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Awesome. Lijkt me echt een complete fun game.
    Weet alleen niet of er verder wel iets inzit dat ik tof ga vinden.

Het lijkt me echt alleen maar zombies slopen op verschillende manieren.

14. mckeesju

mckeesju New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan persoonlijk niet wachten om deze te spelen. Deel 1 en 2 waren in mijn ogen echt geniaal. Het spel hoeft niet super next-gen te zijn van me, we zijn immers nog last-gen gewend. Deze game zal er echt wel beter uitzien dan 1 en 2 en andere games van deze generatie. Ik speel een game ook niet alleen voor de graphics

15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    De tijdsdruk zorgde er wel voor dat je wat te doen had, ik vraag me af of het verhaal en die missies het wat boeiend weten te houden. Ik zal me vast en zeker vermaken met deze game, maar de vraag is hoelang.

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Valt reuze mee, zombies zijn ook veel hoger in level... Ik ben tot op het einde toe geregeld van wapen geswitched ...

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Met dat laatste ben ik het niet eens. Want de ontwikkelaar begon pas over de insane zombie aantallen te praten dichterbij release. Eerst lieten ze de open world zonder laadtijden zien, toffe wapen combinaties en vrijheid. Het is net als DR2, je hoeft de hilarische kleding en wapens niet te zoeken. Je kunt ook volledig voor het verhaal gaan en dat is volgens mij best nog dark, toch?

[yt]4JfkZTMYpMM[/yt]

Laatst bewerkt: 14 nov 2013
  18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Chunky Dead Rising 3 Quicklook!

19. bavaria

bavaria Scuderia Ferrari F1

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand co-op?

20. Exochrist

Exochrist Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben totaal teleurgesteld in de gfx van dead rising 3!!! Ik vind dat het meer een 360 titel eruitziet! Wat ze ons hebben laten zien op E3 is TOTAAL niet hetzelfde hetgeen ik hier nu zie op mijn scherm en heb het idee dat elke game dat ze hebben laten zien gedowngrade is! Zo heb ik bf4 ryse fifa forza5 en bij mij teleurstellende games qua gfx. Bij mij is dit schandalig eerst alles pikfijn in orde laten zien en dan zo onafgewerkt uitbrengen? Is dat tegenwoordig de verkoopstruck? Versta me niet verkeerd ik ben een xbox fan altijd geweest, maar dit pik ik niet ze! Hier heb ik ao hard naar uitgekeken en ze leveren half afgewerkte producten af zonder dat de consument dit weet? Mijn Xbox one is al verkocht aan iemand anders veel plezier ermee!

Deel Deze Pagina