Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Haha, is toch mooi dat zoiets dan tegenwoordig door de hele wereld via Twitch en forums gevolgd kan worden en dat je gewoon meteen een item op grote game sites bent :+

Denk ook niet dat DCUO online downloaden een goed idee was, daar had ik op de PS3 ook al het nodige gezeik mee

als ik hem was zou ik lekker nu alleen de games die ik op disk heb spelen en dan na de launch nog eens kijken naar de ps+ games en de updates

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben iig blij dat ik wederom uit mag maken van een launch met kinderziektes :cool:
    Hadden ze voor die games wat jij noemt ook maar 2 dagen de tijd op een review event (dus niet eens thuis lekker op de bank)

Ik ga echt geen excuses zoeken voor lage cijfers; het zal mij verder wat interesseren. BF4 is goed en dat is het enige wat telt. :+ Maar zo een 'review event' klinkt gewoon verkeerd.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    VEel journalisten vinden het niet leuk dat dat de standaard lijkt te gaan worden, maar vergis je niet het is al heel lang gebruikelijk bij grote games

CoD heeft al een aantal jaargangen ook zo'n review event

en FIFA ook

Dus of de cijfers daardoor nou lager uitvallen weet ik niet

Staat op reddit een hele leuke omschrijving van die events door een anonieme insider

http://www.reddit.com/r/Games/comments/1qijni/the_true_story_of_most_review_events/

leuk verhaaltje om te lezen

Ze worden dus wel enorm in de watten gelegd en half omgekocht

maar leuk is anders

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet dat CoD en Fifa dat ook wel doen, en misschien nog meer. Maar 1 game reviewen is nogal anders dan de hele (exclusive) launch line up in 1 keer te moeten doen.
    Hell, misschien zijn de cijfers daardoor zelfs hoger uitgevallen dan als ze meer tijd hadden. :+ Maar niemand kan een fatsoenlijk mening vormen over zoveel games in zo een korte tijd.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik denk ook niet dat ze dan alle games in die 2 dagen doen toch?

Kreeg de indruk dat je dan 2 dagen bijvoorbeeld KZ speelt

dagje SP uitspelen en dagje MP uitproberen

Ik denk eerlijk gezegd dat een reviewer normaal gesproken ook niet veel meer tijd aan 1 game besteed. Tenminste de reviewers die graag hun reviews direct online willen hebben

Angry Joe e.d zijn een ander verhaal, die nemen een maand de tijd

6. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18

Wat een gedoe zeg. Uiteindelijk is het toch zijn domme schuld.

7. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Twijfel, maar als je idd iets uitzet als hij wat aan het downloaden is tja.

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    MM had 3 weken terug zoiets. Voor eerste lijst preorders hadden we maanden lang 1e en 2e game 25% korting en 3e gratis. Alleen geen WD en KZ in de bundel, dus helaas weinig keus voor 3 :-(

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  10. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nah. Ik haal denk ik niks erbij en geef mn actiekorting aan een vriend

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Aan mij bedoel je?

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Er was ook een KZ review gepost waarin ze kritiek hadden op de multiplayer. Ik heb alleen de plus en minpunten gelezen, maar volgens mij stond er iets over te veel opties en maps waardoor je er niet goed in kon komen. Veel opties en maps klinkt mij juist als muziek in de oren (met name uit oogpunt van longevity), maar ik kan me voorstellen dat een reviewer na een dergelijk dagje MP uitproberen niet zo goed weet wat hij ermee aan moet. Als je dat dan als minpunt noteert en de game een lager cijfer geeft... tsja.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is raar, die Adam Sessler had juist tegenovergestelde kritiek

Hij vond de mappen niet zo geweldig maar hij zei in z'n video review ook dat hij het gevoel had alsof de makers wilden dat je heel veel rondes van 1 gametype op 1 map speelde ofzo

en dat hij dat al heel snel wel gezien had en het dus snel saai werd

Maakt mij ook niet uit eerlijk gezegd, ik heb nog nooit een KZ voor de MP gekocht

en ik koop mn PS4 in eerste instantie voor BF4

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Maar Sessler is misschien nog wel het meest negatief van de reviews die uit zijn. Dat verrast me ook niet echt omdat hij, zoals hier vaker is aangegeven, toch wel een beetje biased lijkt te zijn. De IGN.com review is bijvoorbeeld weer zeer positief over multiplayer (en ook wel positief over de singleplayer mode, maar met wat kanttekeningen).

Persoonlijk vind ik de BF4 demo op de 360 weinig aan. Ik hou me dus even vast aan de reviews die wel positief zijn over KZ en ga het gewoon zelf checken. Het liefst middels een demo. Maar Dulle vroeg een flink aantal pagina's of die er wel zou komen. Ik ging er voor het gemak maar van uit van wel. Waarom weet ik ook niet.:+ Iemand die hier meer over weet?

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Sessler is echt niet biased. Mensen moeten ophouden met dat steeds te roepen.
    Hij is gewoon positief over de PS4. En KZ vind die gewoon redelijk. MP is oke. Gunplay is beter dan de SP. Maar de rest is gewoon wat underwhelming en zijn de layouts van de maps gewoon niet super.

16. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Meh, ik ga nog zeker geen nieuwe console kopen alleen maar om een nieuwe console te hebben.
    Even nog op een system seller wachten in een mooie bundle (misschien die infamous bundle)
    Tot die tijd blijven de centjes mooi op de bankrekening en speel ik AAA op de PS3 ;)

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb nog niet alle reviews erop nageslagen, maar IGN.com, Gamespot, Eurogamer etc. zijn allemaal positief over multiplayer. Sessler is negatief. Beetje vreemd, niet?

EDIT: Dat hij positief kan zijn over de PS4 betekent niet dat hij niet biased is. Ik heb bij nextgen ook duidelijk een voorkeur voor de PS4, maar ik kan nog steeds wel positief zijn over de One en negatief over de PS4. Er is natuurlijk een verschil tussen biased zijn en fanboy zijn. Als je biased bent zal het tot op zekere hoogte wel je mening kleuren maar sla je niet door. Dat proef ik ook bij Sessler.

Laatst bewerkt: 14 nov 2013
  18. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ach Sessler, ik geloof hem dan wel meer dan Arthur "MS" Gies, alleen ik vind die sessler een zeurpiet en wat ik vorige keer ook zei een beetje zielig overkomt.
    (en als die het even moeilijk heeft zijn vrouw zijn twitter overneemt)
    :'-(:+

Voor de rest komt hij niet echt ongeloofwaardig over.

19. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Er zijn een paar PS4’s kapot en mensen raken alweer in paniek op GAF. :D

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben wel wat gewend met de 360.

Man, next gen launch is beter dan Kerst. :+
    Alleen al het gedoe om CoD. Meer uren plezier van gehad dan ik ooit zou hebben gehad als ik daadwerkelijk de game zou spelen. 8)

Deel Deze Pagina