Ik zag net ergens queen industries op een vrachtlading staan. Maar misschien is het meer een nod naar Green Arrow dan dat het er echt iets mee te maken heeft.
Ik ben net ook eindelijk begonnen met spelen, heb een uurtje erop zitten en het valt me op dat het verhaal me nog heel erg weinig boeit. Op de een of andere manier lijkt het alsof het introfilmpje gehaast verteld wordt. Hoe fokking vet was Asylum, waar je al lopend door het Asylum geintroduceerd werd en waar de sfeer vanaf droop. Nu is de hele intro een nieuwsbericht. Vervolgens wordt je een beetje in het diepe gegooid lijkt het wel. Zo van "hier is je stad, go nuts". Was ook interessanter in Asylum en City. Maar goed, het speelt wel lekker, en het verhaal is op zich wel promising - en wat ik van reviews begrijp wordt dat wel waar gemaakt - dus ik speel straks weer lekker verder
/edit: Dit weekend veel gespeeld, ben al best een stuk op weg en vind hem toch wel gaaf. Niet zo vernieuwend als de eerste twee delen, maar er zitten genoeg dingen in die me kunnen bekoren. Zoals
Mad Hatter stuk
. Het verhaal is sterk so far, het vechten werkt nog altijd goed. Ik heb nog maar 1 freeze gehad (afgeklopt) maar dat is er natuulijk 1 te veel. Verder valt het me op dat de cutsenes echt heel erg erin geplakt zijn, wat heel erg veel sfeer wegneemt. Helemaal als je telkens dezelfde animatie krijgt voor fast-travel - LAME!
Ik vind Troy Baker's Joker trouwens helemaal niet zo heel geweldig. Te veel immitatie, en dan net niet. Zelfde geldt voor de dude die Batman doet. Doe dan gewoon 100% eigen interpretatie.
Laatst bewerkt: 4 nov 2013