[XOne] Batman: Arkham Origins

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 17 mei 2013.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    XD

Ik moet alleen nog de datapackages verzamelen (zijn er ontelbaar veel) en daarna gaat hij de kast in hoor

Laatst bewerkt: 1 nov 2013
  2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben te lui voor die datapacks, heb alle sidequests gedaan op 1 naar, die ben ik nooit tegengekomen... (gliden misschien?)

3. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Heb je de game uitgespeeld? :+ Laatste side-missie krijg je een telefoontje van Gordon, dat gevangende ontsnapt zijn blablabala.

Laatst bewerkt: 1 nov 2013
  4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Aaaaaaaaaaah, dat verklaard het ja.

Was wel klaar met de game nadat ik hem uitgespeeld had, leuke opzet met alles en heb er toch wel van genoten (vooral het verhaal). Al blijf ik het eerste deel het beste vinden. Nu aan de slag met Castlevania voor de pc.

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb die gedaan. Eigenlijk gewoon geforceerd speelduur verlengen

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lol

Ga dit weekend eindelijk spelen, ik heb hem sinds woensdag maar ik wilde eerst GTA uit hebben, en door alle reviews kreeg ik eerlijk gezegd ook niet de drang om Batman snel te gaan spelen :p

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Trouwens. Wat waren al die Queen referenties nou van de trailer. Die bom en die bullet die hij bekijkt. Echt niks van teruggezien

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zag net ergens queen industries op een vrachtlading staan. Maar misschien is het meer een nod naar Green Arrow dan dat het er echt iets mee te maken heeft.

Ik ben net ook eindelijk begonnen met spelen, heb een uurtje erop zitten en het valt me op dat het verhaal me nog heel erg weinig boeit. Op de een of andere manier lijkt het alsof het introfilmpje gehaast verteld wordt. Hoe fokking vet was Asylum, waar je al lopend door het Asylum geintroduceerd werd en waar de sfeer vanaf droop. Nu is de hele intro een nieuwsbericht. Vervolgens wordt je een beetje in het diepe gegooid lijkt het wel. Zo van "hier is je stad, go nuts". Was ook interessanter in Asylum en City. Maar goed, het speelt wel lekker, en het verhaal is op zich wel promising - en wat ik van reviews begrijp wordt dat wel waar gemaakt - dus ik speel straks weer lekker verder :)

/edit: Dit weekend veel gespeeld, ben al best een stuk op weg en vind hem toch wel gaaf. Niet zo vernieuwend als de eerste twee delen, maar er zitten genoeg dingen in die me kunnen bekoren. Zoals
    Mad Hatter stuk _O_
    . Het verhaal is sterk so far, het vechten werkt nog altijd goed. Ik heb nog maar 1 freeze gehad (afgeklopt) maar dat is er natuulijk 1 te veel. Verder valt het me op dat de cutsenes echt heel erg erin geplakt zijn, wat heel erg veel sfeer wegneemt. Helemaal als je telkens dezelfde animatie krijgt voor fast-travel - LAME!

Ik vind Troy Baker's Joker trouwens helemaal niet zo heel geweldig. Te veel immitatie, en dan net niet. Zelfde geldt voor de dude die Batman doet. Doe dan gewoon 100% eigen interpretatie.

Laatst bewerkt: 4 nov 2013
  9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry voor de double post. Stuk in het hotel is echt baas *)

10. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Multi-Player is ook wel Okee. Beginnen steeds meer mensen online te spelen heb ik in de gaten. Alleen echt schandalig, dat er maar zo weinig maps zijn en game modus.. Hopelijk komt hier snel verandering in.

11. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Speelt niemand de MP? Blijft leuk, ookal zijn er weinig maps en game modus.

12. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Spel gisteren uitgespeeld op hard, wilde even lekker snel door te gaan met de new game + totdat het spel vast liep na 2 uur spelen. Start de game opnieuw op en nu heb ik een corrupted save. Ik dacht dat de patch dit probleem opgelost zou hebben, dit was de enige reden dat ik het spel pas na de patch speelde.

Echt waar, deze game kan oprotten......zo jammer dat mijn laatste current gen game deze "piece of buggy shit" was.

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben er nog niet aan begonnen, ben lekker op m'n gemak de SP aan het doen, alle side missions meteen meepakken enzo.. Wellicht vandaag of morgen even MP checken, maar ik hoorde er niet veel bijzoders over dus heb er geen haast mee :)

/edit: Net het einde van de SP gehaald, maar 1 vastloper gehad, yay! Vet einde, laatste boss-fight stelde alleen niet veel voor.

Laatst bewerkt: 12 nov 2013
  14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Eindelijk mn US CE binnen:

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sweeeeeeeet!

16. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Super vet!!!

17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Wauw, nice!

18. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Vraagje: Twee weken geleden maakte de ontwikkelaar melding van een patch. Deze zou in de week die hierop volgde uitgebracht worden, maar heb er niets meer over gehoord. Ik wil pas aan deze game beginnen als de patch er is, weten jullie of deze al verschenen is?

19. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Update is inmiddels verschenen. :thumbs:

20. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    Tijdens normale run: 23 vastlopers
    Tijdens New Game+: 7 vastlopers
    Tijdens I am the Night Mode: geen vastlopers

Die patch heeft geholpen, maar heb sindsdien toch 2 vastlopers gehad.

hey vet man. weet je nog toen je het eigenlijk niet meer wilde omdat redenen en je het zou verkopen aan zo'n guy?

Laatst bewerkt: 18 nov 2013

Deel Deze Pagina