Maar stel je kiest Bayern thuis (rood) dan kan je Spanje thuis (rood) tegen komen. En binnen de vijf minuten leaven betekent een verloren partij.
Vind je... ik vind het tegen vallen kijk hoe de spelers de te grote handen schudden. Spelers zijn houterig (bekijk de scheids bij die gele kaart eens? Dit is niet next gen waardig!
Dat denk ik ook, kijk eens hoe keepers op staan, Oke het publiek is mooi maar als je dan die truukjes ziet dan zie je hoe schripted het allemaal is!
Dit is wel een moment voor Konami om eens helemaal opnieuw te beginnen. Huidige generatie was het dramatisch, nu kunnen ze helemaal opnieuw beginnen en rustig te werk gaan. Net zoals met EA eigenlijk, begon niet perfect maar bouwde langzaam wel verder aan een geweldige footie. Daarom vind ik dit vooralsnog niet echt boeiend, bouwen teveel verder op de huidige FIFA, maar moeten gewoon ook helemaal fris beginnen.
Het zal ook goed zijn voor EA als Konami een keer wat fatsoenlijks uitbrengt. Concurrentie houd je scherp maar EA is alleenheerser en mist waarschijnlijk de prikkels om echt te vernieuwen en te verbeteren. Beetje als met de CoD serie, ze weten hoeveel het gaat opleveren als ze niks tot vrij weinig veranderen. Waarom dan risico nemen, het gaat uiteindelijk om de poen.
[yt]g4M7UUmiO_A[/yt] Hahaha, nee EA. Ziet er eigenlijk behoorlijk bedroevend uit. Alles is gewoon same, buiten de stadions die wat sfeervoller zijn (zijn er zeker maar een paar die er zo goed uit zien). Animaties precies als huidige gen wat er echt pijnlijk slecht uitziet, nog steeds zo raar af en toe met animaties als spelers tegen elkaar lopen en bovendien de gezichten van spelers. Doet NBA 2K14 het toch een stuk beter.
Sowieso verloopt de stap naar de next-gen voor heel EA Sports wat stroef. Dit jaar NBA 2k14, volgend jaar misschien een nieuwe FIFA (of next-gen PES..?). Ik wil toch echt meer veranderingen + een veel betere presentatie (graphics, het in beeld brengen van het juichen na een goal, etc.).
Weet iemand een site waar je alle spelers kunt zien hoe goed ze zijn? Ik wordt namelijk gek van het feit dat je spelers moet scouten om te weten of ze goed zijn. En ik dacht dat er net als bij FM vast wel sites zijn waar je hier meer informatie over kunt vinden?
Iemand nog een leuk/goed team om online seasons mee te spelen? Speel nu met Napoli, 4,5 sterren of minder
Wie kan mij helpen? Ik speel een WK (eigen toernooi) met het Nederlands elftal. Voor een wedstrijd kun je aangeven van welke wedstrijden je gedurende de wedstrijd het doelpuntennieuws wilt meekrijgen. Helaas krijg ik gedurende de wedstrijden geen nieuws van de andere velden. In de carriere mode werkt deze functie wel. Iemand hier ervaring mee?