[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Tevez heeft 0 lengte en is dus niet geschikt voor het koppen. Daarnaast high/high workrates die ik sterk afraad in 1-spits formaties. Vind je Super Mario niet fijn?

2. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Balo is de beste spits van de serie a in fifa imo , Gomez is ook erg goed maar al iets trager

Had alle serie a spitsen maar Balotelli kwam er het beste uit in een 1 spits opstelling (4231(2) )

Wat is volgens jullie het voordeel van een 442(2)? ik lees dat veel mensen dat top vinden maar kan er zelf niet zo veel mee tot nu toe..

3. PS360-gamer

PS360-gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    @siemenn
    Hij speelde voor mij heel wisselvallig. Zijn voorzetten waren slecht, geen goals met het hoofd. En soms liep hij voor geen meter de diepte in. Een sterk punt is wel zijn kracht, hij beukt iedereen opzij. En zijn passjes en steekpassjes waren ook niet echt geweldig. Dus ik vroeg me af of er nog een andere goede spits was.

En wat is anders een goede spits (competitie maakt niet uit)

Laatst bewerkt: 13 nov 2013
  4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Van een spits hoef je ook niet direct te verwachten dat hij goede voorzetten, passjes en steekpassjes kan afleveren, toch? Als je een spits wilt die voorzetten kan geven, kan koppen, de diepte in loopt, sterk is, goede passing heeft en snel is.. dan denk ik alleen aan Ronaldo.

Met Balotelli moet je ook gewoon geen voorzetten gaan geven. Hij moet ze juist inkoppen. Als je geen kopgoals (met hem) scoort in FIFA14, is er iets mis met je FIFA of doe je iets verkeerd. Zelfs mijn Honda kopt alles, maar dan ook álles erin.

5. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik speel sinds kort ook 442(2) en ga niet meer overstappen op een andere formatie. 2 spitsen zijn noodzakelijk vind ik om in hogere divisies te komen. Niet voor de lb + a, lb + y combinatie. Maar meer zodat niet je enige spits tussen 2 cb's komen te staan en vaak nog een cdm (of 2). Als je dan tegen iemand speelt die weet hoe je verdedigt heb ik het altijd heel lastig gehad.

Tevens heb je 2 wingers dus je hebt zat mogelijkheden om goed aanvallend voetbal te kunnen spelen. Mijn cdm's hebben ook een goed longshot wat handig is.

Wat ik wel zeker aanraad is dat minimaal 1 van je cdm's goede heading heeft en strength. Bij mij is dat pogba, maar fellaini, javi martinez etc werkt ook uitstekend. Daarnaast kan je meer een spelverdeler zetten zoals wilshere, cabaye etc.

6. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga overstappen naar een van de volgende teams (of bewerkingen daarvan):
    1: http://www.futhead.com/14/squads/2450880/
    2: http://www.futhead.com/14/squads/2450715/

Of iemand een idee voor een team met bijv. Cavani als spits en snelle (behendige) wingers zoals Ben Arfa of hetzelfde maar dan met Diego Costa. Budget 50k en het liefst sterke en goed koppende verdedigers.
    Serie A lijkt me ook fijn maar ik vind de verdediging tegenvallen voor mijn budget..

7. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou voor dit team gaan dan:
    http://www.futhead.com/14/squads/2452611/

Je kan Benteke vervangen voor Hernandez, Welbeck, V persie, Rooney, Eto'o, Ba, Lukaku, Suarez!

Twijfel ook sterk om dit team of iets in deze richting te maken ipv mijn huidige team want het ziet er heel sterk uit.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Budget 50k = Chiellini, Benatia, Constant en Maicon is samen zo'n 16k.

1: je hebt twee spitsen met H/H, één matige CDM, trage LCAM, matige RB en matige keeper.
    2: één-spits formatie en die spits heeft H/H, pure spits als CAM (Pato is wel fenomenaal goed als ST), matige keeper.

Ik zou bij één-spits formaties sowieso voor een H/L of H/M spits gaan. Als je maar één spits hebt, moet die ook wel in de spitspositie blijven.

9. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Sinds wanneer is die nieuwe zoekfunctie op de webapp er? Echt onzettend handig ik wachtte al heel lang op zoiets:thumbs:

10. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    Ik begrijp het idee wel, lijkt me ook wel een fijn team..

Dit team ziet er goed uit, alleen koscielny geeft twijfels aangezien hij zo 'slap' is daarom maak ik een combinatie van beiden!

11. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Sinds vandaag, zie het ook zojuist, super handig en veel overzichtelijker :thumbs:

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb wekenlang in Filipe Luis gehandeld (kopen voor 2.300 - 2.500 en verkopen voor 2.900 - 3.100). Dat was echt een goudmijntje, maar die is nu ook fiks gezakt in de prijs en gaat echt constant voor 1.600 en bijna nooit meer lager dan dat. Apart en echt klote.. nu moet ik een nieuwe speler vinden. Ik heb 160k, eigenlijk net te weinig om met enige zekerheid op een goede IF te kunnen gokken. Dan spendeer ik gelijk m'n hele budget en dat wil ik niet direct verliezen met deze onvoorspelbare markt.

13. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik snap echt niet waarom EA hem 69 strength geeft, ik kijk wel eens een wedstrijdje Arsenal en hoewel die vent niet breedste is zou 80 strength wel op zijn plaats zijn.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mwah, Koscielny lost het toch vooral op met zijn positioneren en instappen. Puur qua duels, puur qua kracht, valt hij wel mee hoor.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Oeh, heel verleidelijk. _O_

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Sow echt wel. Ga je er een of meerdere openen Siemenn, of anderen hier?
    Heb atm 35k en geen Fifa points meer, maar ik had anders denk ik toch gewacht tot volgende week met de Legends. Bergkamp móet ik hebben :9.

17. Egozu

Egozu Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu eindelijk een team waar ik weken mee door kan

Aguero - Cavani
    William - Ramires - Matuidi IF - Lucas
    Marcelo - Sergio Ramos - Thiago Silva - Dani Alves
    Casillias​

18. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Pfff wat een geldwolven, eerst die 35k pack met die TOTW met alleen Suarez die enige waarde heeft en nu 50k packs in een TOTW met alleen maar shit spelers.

Maar vorige week met IF Ronaldo Aguero, Lewandowski en Benzema doen ze dit natuurlijk weet niet he en heb je alleen van die 15k jumbo's die altijd vol zitten met Contracts en dat soort troep.

Bovendien zul je echt 87+ spelers eruit moeten halen om nog enige winst te kunnen maken, maar goed mij kennende zal de verleiding weer te groot worden om ze niet te kopen.

Laatst bewerkt: 15 nov 2013
  19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Scoor je direct in de 6e minuut, naait de tegenstander eruit en hangt het scherm vast. Dit had ik nog niet meegemaakt in FIFA14.. staat alweer 30 minuten aan en die vent lijkt niet te gaan leaven. Echt, dan ben je zo'n klootzak..

Dafuq, ik speel net dé pot om de titel voor divisie 6 offline (doe ik met m'n fitness team, één wedstrijd per 3/4 wedstrijden van m'n eerste team).. verlies ik 2-0 tegen Swansea op Ultimate. Dafuq, dat is m'n eerste verliespartij offline. Maar ook echt gewoon op een lelijke manier. Zij scoren de 1-0 uit een kopbal, waar Thiago Silva en Chiellini beiden het duel verliezen van Bony (beest :+). Daarna heb ik in de tweede helft echt maar 10 minuten balbezit. Ze spelen de bal voortdurend rond en iedere keer als ik hap, kappen ze weg en gebruiken ze hun lichaam (met spelers als Bony en Michu werkt dat wel goed..), waardoor ik de bal nog amper kon onderscheppen. Zo, dat was ff frustrerend. :eek:

20. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    en toch koop ik er 1 :confused: alweer 200k weg gesmeten :mad:

(iemand zin in een wager match?)

Deel Deze Pagina