Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Das toch van de zotte dat ze dus niet gaan leveren aan mensen in nederland, hebben ze dat echt gezegd aan de telefoon? Mijn order staat nog altijd op backordered maar ik heb dus slechte hoop dat het goed gaat. we zullen het wel horen zeker
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Fijn, dan zal iedereen morgen het slechte nieuws wel krijgen. Erg slecht geregeld van de MS-store, heb toen met de Surface Pro hem opzettelijk maar bij Mycom besteld en niet bij de MS-store.
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Helaas wel ja. Dit hebben men echt gezegd via de telefoon.
     
  4. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Heb niet alles meer gelezen. Maar begrijp ik het goed en zijn de PayPallers nu ook de lul?
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is meer denk ik dat MS.de uitverkocht is en Duitse orders nu voorrang gaat geven.
     
  6. mckeesju

    mckeesju New Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht morgen even af.. Dan zouden ze de orders gaan bevestigen. Mocht mijn bestelling ook geannuleerd worden, ga ik maar opzoek naar een andere. Als je nu een console op amazon besteld heb je hem dan nog op of rond de 22e?
     
  7. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Het mooiste is dat Microsoft zelf een lijste had gemaakt wat wel en niet mogelijk is bij het importeren van een Xbox One.

    Microsoft heeft zelf duidelijk gemaakt dat importeren geen probleem zal zijn.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat vraag ik me dus ook af, ik snap de CC link met het land enzo... maar paypal maakt daar geen gebruik van. Maar als MS gewoon niet aan het buitenland wil leveren, tsja dan zijn de Paypallers ook de lul.
     
  9. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:
    Je geeft aan zelf gebeld en teruggebeld door MS Nederland, heb 3 dagen terug ook contact met MS Nederland gehad over iets anders en toen hadden we het even over de Preorders uit Duistland en werd mij meegedeeld dat ik het beter kon annuleren omdat ze hem toch niet zouden leveren.
    Ze verteld me ook bij dat er meerdere mensen een MS mailtje van de Duitse MS store hadden gehad en ik vertelde ze dat ik daar niks over gelezen had.

    Ook vertelde ze me dat ik problemen kon krijgen net een Duitse XBox op een Nederlands ip adres, dit vond ik raar want er was in het verleden bekend gemaakt dat je zonder problemen kon importeren.

    Er is intern deze info dus gedeeld, hoop op een Hoax
    QUOTE=Nightbringer;5023234]---.[/QUOTE]




    Hoop dat je avatar ook weer kan aanpassen met 3 cijfers:lol:
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2013
  10. Chevalric

    Chevalric Guest

    Ik heb ook een order staan bij MS.de en heb gisteren een mail gekregen dat deze 22 november geleverd zou worden. Heb ook (nog) geen telefoontje gehad en als ik nu op de orderpagina kijk, zie ik ook geen rare dingen staan. Ben benieuwd of ze nu iedereen gaan bellen of niet.
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk het wel ja. Ik zal zeggen bel maar is en kijk wat MS zegt over jou order ben er wel benieuwd naar? :)
    Maar hoe het er nu naar uitziet zowel CC, Paypal zijn de lul betreft verzending.
     
  12. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    google translate vanaf Amazon.FR

    Hopelijk zijn ze dus bezig met de website en is het een algemene storing, maar ik vrees met grote vrezen.....
     
  13. MrBlueEyes

    MrBlueEyes Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie mijn bestelling gewoon.
     
  14. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    @Leis wanneer heb je besteld? en had jij wel die mail gehad dat je alle gegevens moest controleren en dat ze vanaf de 15e beginnen met verwerken van betalingen en dat je hem op de 22e ontvang ?
     
  15. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    No shit! Ik nu ook weer gewoon. \o/ We blijven hopen O-)
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb ook nog een bestelling staan bij Amazon.fr ;) de MS-store pre-order staat nog omdat die voor een crewmember is. Nu is het dus de vraag of het hele feest voor hem nog wel door gaat, best wel zuur dit allemaal!
     
  17. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Eigenlijk is het wel gek. Je kan hem niet via Nederlandse winkels bestellen. Oké prima. Maar de die-hards die hem wel direct willen mogen hem dan niet importeren via Microsoft. Dit terwijl er gezegd wordt dat importeren gewoon mogelijk is. Echt te debiel voor woorden. De cursus "Hoe behoud ik mijn trouwe klanten" hebben ze daar in ieder geval niet gevolgd.

    Gelukkig hadden ze ook niet weken de tijd om dit kenbaar te maken. Nee we doen dit 1 week voor de releasedatum. Fantastisch.

    Zelf heb ik nog geen mail gehad, maar die zal nog wel verschijnen als ik al die berichten zo lees. Ik ga zodra ik een annuleringsmail binnen krijg er wel diep over na denken of ik niet beter voor een PS4 kan gaan. Als je zo met je klanten omgaat...
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Game.co.uk is er natuurlijk ook nog, die accepteert wel paypal!
     
  19. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het allemaal minder erg gevonden om hem niet te krijgen als ik de 29ste zo de winkel in kon lopen om een Ps4 aan te schaffen en een middelvinger naar Microsoft.
     
  20. Chevalric

    Chevalric Guest

    Hebben de mensen die door MS gebeld zijn, eerder deze week ook die mail gehad dat er iets mis was met hun betaling? Ik heb daarna via billing.microsoft.com er voor gezorgd dat mijn CC ook gekoppeld is aan het Duitse account en ik ben nog niet gebeld. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?
     

Deel Deze Pagina