Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik zal er niet vanuit gaan met Game.co.uk, die zijn namelijk bekend dat ze grote paketten niet versturen naar het buitenland.
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    En je hebt engelse stekker.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Loop je naar de Gamma en heb je een goede stekker voor een paar euro. :+
     
  4. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat er mee te maken heeft is dat alleen voorlopig MS Nederland met dit nieuws komt en verder niemand anders, zelfs niet MS Duitsland.
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    @hybrid, True.
     
  6. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Nog beter, ik heb laatst toen voor mijn Xbox 360 alleen maar een blokje gekocht voor mijn Engelse stekker voor niet eens een euro. :+
     
  7. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik die berichten zo lees zijn de mensen die met MS nederland contact opnemen de lul.
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja lijkt zo inderdaad. Nightbringer niet bellen!
     
  9. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, ik kreeg alleen advies om te annuleren.
    Dus als we de lul zijn wordt dat op het moment dat de Preorders worden gereed gemaakt voor leveringen.

    Want dat is het moment (als MS Nederland gelijk heeft tbv leveringen naar Nederland) dat ze dan pas zien dat je een Nederlandse adres hebt .
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2013
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik hou me stil, ik wacht morgen wel af. (wie weet krijg ik een verzendbevestiging :+)

    Ik heb Skylanders Swap Force er wel besteld, maar die is nog niet verzonden =/

    http://gameseek.co.uk/ is er ook nog trouwens.
     
  11. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Is de kans nog wel aanwezig mocht ik em niet krijgen de 22e via MS dat er in duitsland nog wel exemplaren beschikbaar zullen zijn. niet zozeer de day one editie want die zal wel uitverkocht zijn maar de normale versie
     
  12. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, die kans is er zeker. Ik heb toch besloten om naar Duitsland te rijden en XB One daar te halen. Overigens is mijn order nog steeds niet geannuleerd. Beetje vreemd dit..
     
  13. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Rare is natuurlijk dat ik al drie maanden geleden een order plaatste op een Nederlands adres. Waarom dan tot een week voor verschijning wachten om me te informeren dat ik de console niet krijg? (En ja, dat is een retorische vraag ;))
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2013
  14. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    De enige optie lijkt mij amazon.fr nu.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Of .it en .es
     
  16. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    En met jou velen. Kortom, het is een vreemde gang van zaken als dat zo zou zijn. Wellicht een hoog uitvalpercentage bij de productie waarbij ze ervoor kiezen om imports als eerste weg te strepen. Maar hoe dan ook baart het zorgen dat ze dat nu pas doen. Zitten ze in over de service die ze moeten verlenen? Want er is gewoon een geldige koop gesloten. Er is immers gesteld dat importeren niet tot problemen zou leiden. MS moet met verklaring komen waarom ze de koop bij sommigen lijken te breken. Maar goed, ik heb geen rechtenstudie gedaan.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je nog niet betaald hebt kan je niet veel doen. :)
     
  18. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, kon het niet laten en MS Nederland dit keer anoniem gebeld.

    Dit geld voor alle Microsoft retailers, dus niet Amazone etc.

    De echte reden ( was hun officiƫle interne mail) van niet leveren naar oa Nederland is de garantie, dit moet degene zelf ophoesten en daarom gaan ze niet naar Nederland geleverd worden.

    Ik zei tegen hem, hebben jullie elke dag een ander mailtje, 3 dagen terug werd mij verteld dat het op Nederlandse internet niet de volledige speel ervaring en problemen kon opleveren.

    Wat hij me wel als tip gaf aan als je hem zelf bv in Duistland oppikt is daar te vragen wie gaat het opsturen van de Xbox One betalen als hij stuk is, dus dat zal je zwart op wit moeten hebben

    Communicatie is dus weer top....Not
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2013
  19. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb een koopovereenkomst in de vorm van bevestingsmails en een rekening (nog altijd in te zien op msstore.de) waarop staat "Vielen Dank fur Ihren Einkauf". Volgens mij is de overeenkomst bindend en verplicht het mij om te betalen en MS om te leveren. ;)
     
  20. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Maar goed, als het niet doorgaat cancel ik lekker mijn pre-orders en bestel ik de games (indien mogelijk) voor de PS4. Mooie fuck ups. :)
     

Deel Deze Pagina