Ik zou Amazon.de gewoon een beetje in de gaten houden. Er komen de hele dag door units beschikbaar merk ik, het zijn er alleen maar een paar per keer dus je moet snel toeslaan.
Eigenlijk was het een reactie op diegene die het lastig vinden om te bellen met Duitsland. Vanwege hun slechte Duits. ( had even moeten quoten )
Lol... ik zag dat berichtje dus ben even rustig gaan kijken. Ik denk voor de zekerheid maar even bestellen.
Nou, dan weet jij vast wel of amazon.fr 22november levert mochten mensen dit zich afvragen daarom vroeg ik het
Er zijn verschillende verhalen. Bij mijn "Belgische" vrienden hoor ik verschillende verhalen. 22 november geleverd => Indien je one day delivery koos 23-26 november => Gewone verzending Hoor nu ook al van mensen die hun Xbox volgens amazon.fr op 23 november zouden krijgen. Maar bij mijn weten werkt de post op zaterdag niet in Belgie. Maar goed zolang ik hem maar heb volgende vrijdag hoor je mij niet klagen. En komt die later (bv maandag 25 november) dan eis ik gewoon mijn geld van de day one delivery terug
Balen voor de mensen die op het laatste moment een annulering hebben gekregen bij de MS Store. Schande eigenlijk, als je zo vroeg hebt besteld. Zelf heb ik (pas) vorige week bij Amazon.es besteld (met Forza 5). Daar nog geen mails of afzeggingen, bestelling staat gewoon te wachten. OK, wel pas op de 26ste geleverd, maar dat vind ik geen ramp.
Niemand heeft een annulering gekregen. MS NL zegt dat iedereen dit krijgt terwijl we van MS DE dat niet hebben gehoord.
Ik hoop dat het allemaal dan maar niet waar is en iedereen krijgt wat hij/zij besteld heeft. We zijn toch tenslotte allemaal klanten die een boel geld gaan uitgeven, Microsoft moet die klanten gewoon keurig bedienen.
Misschien inmiddels beetje laat, maar ik heb ook lang geleden met PayPal mijn XBox One + FIFA 14 besteld bij Ms Store DE. Van de week kreeg ik een emailtje dat mijn creditcard was verlopen. Ik heb toen de nederlandse ms store gebeld, order nummer doorgegeven en gevraagd of mijn credit card kan worden toegevoegd. MS Man gaf aan dat gaat niet, ik kan hem wel annul..... HELLUP ! Affijn toch gedaan, nieuwe order, xbox one day one editie met fifa 14 nu met credit card als betaal middel. Status nu wordt voorbereiding, levering 22ste via UPS. \o/
Heb er nog best goede hoop in. Anders waren er nu toch al veel meer mensen hier waar die geanuleerd is was.