Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Meer mensen last van Facebook die crasht bij het opstarten sinds de laatste update?

2. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Jup ik! Zowel op de ipad als iphone, merkte ook dat tv kijken met ziggo problemen gaf. Onder het tv kijken stopt die ermee en start niet meer. Ios7 nog steeds vrij buggy, snap niet dat apple dit soort troep kan vrijgeven, niet des apples.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Word echt schijtziek van dat iOS7. Eens in de zoveel tijd vliegen al m'n contacten eruit, gaat de telefoon zelf uit en gaat de batterij snel leeg. Normaal komen die contacten vanzelf wel terug, maar nu duurt het wel erg lang. Bovendien is het enige spelletje dat ik speel op m'n telefoon volledig onspeelbaar geworden.

En wat krijg je ervoor? Een gare animatie als je naar je homescreen gaat en verder amper inhoudelijke veranderingen, alleen een ander witter 'thema'.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb hem nog steeds op de vorige staan. Dacht eerst ff afwachten wat het brengt. Blijkbaar een goede keuze geweest.

Iemand die nog leuke co-op games weet? Liefste waar je 2 of meerde iPads voor nodig hebt.

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Enige irritante probleem dat ik heb is met de levensduur van de Accu.
    Het probleem heb ik alleen met de iPhone , de iPad3 werkt perfect.

Neem altijd een lichtingkabel + netapadater mee als ik weg.

De gare animatie kan je uitschakelen Instellingen>Algemeen>Toegankelijkheid>Verminder beweging.

6. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    QuizUp

Erg toffe gratis quizgame voor iOS.

Aanrader

7. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ben er inmiddels achter waarom de accu levensduur zo dramatisch slecht is op mijn iPhone5.
    Telefoon om 7:00 uur van de lader gehaald en nu om 14:37 staat de accu nog maar op 33%.

Het ontvangst is ons nieuwe gebouw is ontzettend slecht.
    Het groot deel van de dag staat er "Geen Service" in het display en dit zuigt de accu binnen no time helemaal leeg.
    Kan beter vanmorgen de iPhone in de vliegtuig modes zetten en dan alleen een verbinding laten maken via Wifi of de iPhone de hele dag aan de lader laten hangen.

8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  9. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ben van plan om me iPad (:cool: weer terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Ik erger me toch wel aan de foutjes/bugs in ios7 op dit moment, terwijl ik andere hoor waar ios7 stabiel draait op hun ipad 3. Nu vraag ik me alleen af waar backups nu voor zijn. Naast dat hij je spellen en apps wel terug zet, is er volgens mij geen manier om je savefiles van games bijvoorbeeld mee te nemen. Jammer aangezien ik sommige spellen erg ver ben.

Daarnaast twijfel ik nog een beetje voor een nieuwe iPad. Ik zal voorlopig (half jaartje) met deze iPad doen om tot aan het bedrag van een nieuwe iPad te kunnen voldoen. Maar de twijfel zit hem een beetje tussen de Air en de Mini 2.

10. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Vliegtuigmodes + Wifi werkt niet. Je kan wel 3G uitschakelen. Misschien maakt dat nog verschil. Ik zet op festivals ook altijd Wifi en 3G uit, omdat je telefoon geen bereik heeft gaat hij continue opnieuw proberen en dat zuipt inderdaad batterij. Als je dat uitzet kan ik meer dan de hele dag doen met een volle accu :)

11. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Iemand een chille site om iphone onderdelen te halen?

M'n Homebutton en Sleepbutton van iPhone 4 zijn zwaar gaar. Aangezien mijn iPhone al 2,5 jaar oud is ook niet zo gek. Wil eigenlijk via DealExtreme even wat spul ervoor kopen.

[yt]_e2PEh8yIoM[/yt]

[yt]m3qJsFLPVCY[/yt]

Deze video's tonen al een how-to. Via deze gozer ben ik alleen wat meer kwijt dan via china. Kan alleen die flexkabel (voor aan/uit knop) niet vinden :cool:. Iemand een chille chinese site?!

12. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Re
    Euh, eBay al gecheckt?

Laatst bewerkt: 14 nov 2013
  13. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Zal eens kijken. Bij jullie ook die dx.com site naar de kalotee?!

14. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Wacht even, vorige week nog uit Nederland wat besteld. En volgende dag binnen.

Puretech ned
    http://www.marktplaats.nl/verkopers/9203563.html

15. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
  16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Die chinese goedkope namaak meuk zou ik sowieso niet vertrouwen. Mij niet gezien om daar iets van elektronica / kabeltjes / buttons etc te bestellen.

17. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    In de reservekopie zitten wel de savefiles maar niet de app.
    Normaal gesproken als tijdes het maken van de reservekopie ook de Apps die aanwezig zijn naar de HDD gekopieerd worden.
    Na de herstel zal eerst de reservekopie terug gezet worden naar de iPad en daarna zal iTunes de App's terug zetten.
    Dus niet meteen na het terug zetten van de reservekopie de iPad loskoppelen want dan mis je de App.

Laatst bewerkt: 14 nov 2013
  18. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Kan me niet voorstellen dat die Nederlandse reparatie websites wel officiele Apple onderdelen hebben. En btw, alle Apple meuk komt uit China ;).

Nu 15 euro kwijt voor toolkit, homebutton en sleepbutton. Volgende week ff aan de slag ermee ;).

19. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Succes man!
    Mijn powerbutton iPhone 4S is twee weken geleden stuk gegaan. Had net met 1 jaar verlengt (Sim Only) omdat ik nog wel een jaar kan doorgaan met deze telefoon voor ik voor de nieuwe iPhone (6) ga. Gewoon 7 dagen voor mijn garantie datum verliep...! Mooi gefixed door Vodafone dus nu hopen dat alles blijft werken tot volgend jaar oktober/november. Anders weet ik je te vinden in Heeze ;)

20. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Heb een keer mijn 3GS helemaal uit elkaar gehaald omdat ik dacht dat ik m'n mute knop wel kon fixen, was 2 uur bezig om 'm weer in elkaar te zetten. Dus dit zal ook wel een leuk project worden:9.

Over m'n kapotte knoppen gesproken; de homebutton is al bijna een jaar zo klote, maar dat is makkelijk te fixen via dat assistive touch. Alleen nu is ook m'n sleepbutton aan de beurt en dat is wel echt zwaar irritant. En ook ik moet er nog 'n jaar mee doen totdat de 6 komt ;)!

Deel Deze Pagina