Mensen die met Microsoft.nl hebben gebeld. Geen idee waarom. Want de bestelling is bij microsoft.de. Op de Nederlandse website staat mijn order niet in eens. Als ik iets koop bij een winkel in Nederland ga ik ook niet naar Duitsland bellen hoe het met mijn order zit. We wachten gewoon morgen af. Bij sommige is hij gecanceld omdat hun creditcard verlopen was en ze hem blijkbaar niet meer konden aanpassen.
Xbox.DE heeft heel de tijd onze pre orders geaccepteerd. Maar nu, iets meer dan een week voor de release, krijgen een aantal mensen hier bericht van Xbox.nl dat ze de console niet gaan leveren.
Op die fiets. Ik heb ook besteld bij MS.de. Echter wilde ik mijn adres aanpassen. Contact gehad met de NL helpdesk aangezien ik geen duits 0800 nummer kan bellen. Via NL een nieuwe order laten aanmaken in de duitse store. En ik heb geen bericht gehad dat hij niet geleverd gaat worden. Replacement Xone Order Preis: 499,99 € inkl. MwSt. Menge: 1 Status: Wird bearbeitet Versenden Vorbestellung Erscheinungstermin: 22. November 2013
Ik heb precies het zelfde en word niet geleverd volgens MS Store NL. Al ga ik nu MS store NL met een flinke korrel zout nemen. Ik hoop dat ik morgen een mail krijg van het word verzonden.
Maar waarom zou je nl store bekijken? Die versturen hem toch niet? Ik heb nog wel een mail gehad of ik mijn gegevens wilde controleren omdat hij verwerkt gaat worden. Deze heb ik 12 nov gehad.
Ow oké mij hebben ze niet gebeld. Neem gewoon niet op mochten ze nog bellen . Op de nl store staan bij mij ook geen orders.
Je moet het zo zien. Elke Store van MS zowel Duitsland, Engeland, Nederland komt allemaal van 1 magazijn vandaan (volgens mij). MS Store Nederland kan daarom ook jou order zien en indien afwijzen/annuleren. Dit is vandaag bij mij gebeurt.. MS Store NL heeft mij gebeld, dat de bestelling niet door gaat omdat men " niet naar NL leveren " Ik hoop echt voor andere gamers die bij MS store.de hebben gepre-orderd dat het nog netjes verzonden gaat worden naar NL, maar echt dit betwijfel ik. Het heeft denk ik ook te maken met verzendkosten dit is gratis, dus Microsoft verdiend hier niks aan. Stel 2.000 mensen in NL hebben de XB One gepre-orderd in MS Store Duitsland, dan word het een duur ( verzendkosten geintje.) Dit is denk ik ook de reden, waarom men moeilijk doen om het niet naar NL te verzenden.
Mijn order is tot nu toe niet geannuleerd, terwijl een mokel aan de telefoon zei; " Meneer ik zal hierbij ook je order moeten annuleren. " We zullen zien morgen.
Er wel eens aan gedacht dat als je hem direct van Microsoft koopt Microsoft er ook veel meer winst maakt op een console? Die verzendkosten zijn allemaal ingecalculeerd. Microsoft heeft liever dat wij hem daar kopen dan dat we het in de winkel gaan kopen. Dat kost ze pas geld namelijk...
Ow oke. Gok dat het een niet wetende werknemer is. De gozer dieik had gesproken bij MS nl zei dat het gewoon moest kunnen en dat het geleverd wordt. Hopelijk is je order er morgen nog. Keep us posted.
Vertel mij dan, waarom klanten service Microsoft Store NL adviseert om te annuleren of zooi wordt geannuleerd door de store zelf?
"Het heeft denk ik ook te maken met verzendkosten dit is gratis, dus Microsoft verdiend hier niks aan." Hij zegt helemaal geen console verkopen daar verdienen ze pas niks aan.