Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

1. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over de garantie werd mij ook verteld maar dat hij nu echt naar Nedeland gestuurd zou worden werd echter gezegd absoluut niet!!!

Ze veranderen per dag daar in NL

Edit: hoe moet ik weten als naïef consument dat ik iets in het buitenland bestel en geen garantie krijg bij het zelfde bedrijf die in ons land is gevestigd?

Laatst bewerkt: 15 nov 2013
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Geloof niks meer wat die gasten zeggen.

3. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Tja, mijn order is nu inmiddels geannuleerd. Ben ik waarschijnlijk de eerste van CC die nu geannuleerd is?

4. coffac

coffac New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me vrij sterk. In de EU-landen gelden namelijk dezelfde garantievoorwaarden. Het enige wat eventueel zou kunnen, is dat je geen garantie krijgt van een buitenlandse leverancier (Amazon, Microsoft DE, etc). Het ziet eruit dat Microsoft NL alles op alles zet om Nederlanders te weerhouden een Xbox One te importeren. Ik vind het maar een vreemd verhaal, helemaal als Microsoft zelf beweerd heeft dat het zeker mogelijk is om een Xbox One te importeren in een ander land. Lijkt me daarom ook sterk dat ze even zijn -vergeten- erbij te vermelden dat deze mensen geen garantie krijgen/hebben.

Laatst bewerkt: 15 nov 2013
  5. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik wel geloof dat Nederland ons Xboners laten stikken als het er straks op garantie gaat aankomen, slechte zaak..

6. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Als ze geen garantie geven hebben ze toch zelf een probleem? We hebben in EU gewoon recht op garantie.

7. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Yup, maar Duitsland heeft weer andere rechten qua garantie werd mij verteld. :F:

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Geannuleerd?, bij wie had je hem geordered ?

En die garantie onzin is echt BS. EU verlangt en schrijft voor dat je op elk consumenten product gekocht in europa 2 jaar garantie krijgt! Apple heeft en nog voor door het stof gemoeten onlangs!

Ze willen gewoon alleen het importeren ontmoedigen met dat soort uitspraken ...

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    M'n order staat er nog steeds met paypal, hmm morgen weet ik meer dus :eek:

10. Max_Payne

Max_Payne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof trouwens niet dat ze ons helemaal in de steek laten al zou er iets mis zijn met de hardware. Je zal dan toch wel garantie krijgen. Anders krijgen ze nog meer slechte reclame wat ze niet kunnen gebruiken.

11. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan er een beetje Duits en belt even die Duitsers op, had nooit gedacht om dit te zeggen maar vertrouw de Duitsers meer als de Nederlanders:lol:

12. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Microsoft De store !! => [​IMG]

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Order by wie /? Amazon orders is niks mee aan de hand volgens mij, Ik verwacht hem gewoon vrijdag of zaterdag ...

14. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Was toch vandaag?

15. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat een gefaal ook allemaal zeg, ongelofelijk. Kunnen ze de release in NL niet gewoon gelijk helemaal stopzetten. :+

16. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Amazon gaat 'm gewoon verzenden. (MS Store) doet alleen moeilijk.

17. Stefan-

Stefan- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm. Mijn 2e pre-order loopt bij Amazon.de, maar ik ga er van uit dat ik bij hun ook geen garantie ga krijgen.

Blijft wel een risico, we weten nog niets van de failure rate van de Xbox One. Ik vind het belachelijk dat ze geen garantie aanbieden. Zou je bij andere producten ook geen garantie krijgen (Surface oid) of is dit altijd al zo geweest?

18. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Je hebt standaard fabrieks garantie bij MS.

Sent from my iPhone using Tapatalk

19. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Blijft idd een risico.. Je kan 'm beter halen in Duitsland met een auto (Mediamarkt) andere winkel dan zal je wel garantie krijgen.

X-Junk ja, dat heb je ja, maar niet als je 'm uit Duitsland haalt of andere land. (Werd mij net verteld.)

20. mckeesju

mckeesju New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de disclaimer goed leest staat er eigenlijk dat niet-ondersteunende landen nog niet opgenomen zijn in het garantieplan. Vind ik eigenlijk ook meer dan logisch. Dat komt pas als de One hier ook gelanceerd is, dan verwacht ik geen problemen ook al komt je console uit Duitsland

Deel Deze Pagina