Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

1. mckeesju

mckeesju New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat de orders al verwerkt zijn anders had iemand het hier vast al wel gemeld. Bij mij staat hij ook nog op BackOrdered en heb mijn geld ook nog

2. Egozu

Egozu Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen zwart op wit zetten wat ze willen, de wet is en blijft de wet.

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    MS-store, bij Amazon moet je met CC betalen ;)

Ik heb nog geen bericht van de store en m'n bestelling staat er gewoon, nog niks aan de hand dus :).

4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Kun je ze niet Skypen? Of live chat?

5. inasi69

inasi69 Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Op xbox.com/forum : Onderwerp Microsoft Store Online Will Take Money On 11/20/13:

"Just got off the phone with a rep. and he said that money won't be taken out until the 20th and that's when they'll begin shipping them for 11/22/13 arrival. Made me happy to hear I had a few days left to get money in order!"

6. inasi69

inasi69 Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb zo vaak met die Duitser zitten chatten man, krijg elke keer een andere informatie...

7. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Lastig, zo krijg je natuurlijk nooit je fiets terug. Klote Duitsers!

8. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus die Duisters zijn net zulke draaikonten als de Nederlandse helpdesk?

9. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    LOL'ed

Sent from beyond.

10. inasi69

inasi69 Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ja man! paar weken geleden was ik bijna de hele dag op Microsoft Store Duitsland site en zat ik te chatten met die Duitsers.

Bij de elke chat kreeg ik gewoon een andere info elke keer, eentje zei hij wordt vanuit Duitsland opgestuurd.. en de andere zei we hebben een warenhuis in Eindhoven dus je krijgt hem op de release dag... Je krijgt hem pas over 2-3 werkdagen... Je krijgt hem pas over 2 weken want je order staat op BackOrdered... We sturen je Xbox One pas op de 22ste... en over dat PayPal gedoe (Status:Verlopen) kreeg ik ook verschillende info!

PayPal zeiden ze tegen mij, je moet je order annuleren en opnieuw bestellen met je CC... Je moet contact opnemen met PayPal of ze dit willen verlengen... tot dat ik de juiste info kreeg van PayPal zelf!

Dus kortom... tijdverspilling wat ik gedaan heb!!

EDIT:

Nu kom ik niet eens de chat binnen !! Hahaha

Thank you for contacting Live Chat at Microsoft Store.

Unfortunately none of our Answer Techs are available at this time OR you have reached us outside our normal business hours.

Please continue to browse our site and feel free to use our self-serve options.

Thank you for shopping at Microsoft Store!

Laatst bewerkt: 15 nov 2013
  11. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en wat was die juiste info van paypal ?

12. inasi69

inasi69 Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Dat je het bedrag op je PayPal account moet hebben staan en voor de rest hoef je niks te doen.

13. Chevalric

Chevalric Guest

Wat die garantie-issues betreft: waarschijnlijk is het alleen maar dat je contact moet opnemen met Microsoft Duitsland, in plaats van Microsoft Nederland, als je Xbox One stuk gaat. Net zoals je in dat geval contact met Amazon.fr moet opnemen als je 'm daar gekocht hebt. Eerste aanspreekpunt bij garantieproblemen is de verkopende partij. Die zorgen dan wel dat je Xbone bij Microsoft's reparatiedienst terecht komen.

Lijkt mij in ieder geval geen reden voor annulering van je order.

Wat ik spannender vind, is dat mijn order bij MS.de nog steeds op BackOrder staat :confused:

14. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik ook nog meezit is dat ik ook nog games heb gepreorderd heb staan bij een Engelse site, wil zo fucking graag een bevestiging, desnoods negatief zodat ik ook die games kan annuleren en een dikke middelvinger naar Microsoft.
    Ben zelfs bereid om 500 euro te gaan geven voor een Ps4...

15. coffac

coffac New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dat twee jaar terug nog toen mijn MacBook Pro aan vervanging toe was en ik een nieuwe ging halen bij de Apple Store. Voor 350 euro kreeg ik er AppleCare bij, oftewel 2 jaar extra garantie bovenop het jaar dat ik al van Apple kreeg. Ik zei "Mooi, dus ik betaal 350 euro voor een jaar extra garantie?" Apple Store medewerker: "Nee, je krijgt maar één jaar garantie. Nog twee jaar na aanschaf van AppleCare." Dacht ik effe niet.

Zal je maar zien, na een jaar begaf mijn harde schijf het en had ik een nieuwe nodig. Dat viel natuurlijk buiten mijn 'garantieperiode', maar na een beetje brutaal te zijn geweest en die hippe Apple Store medewerker effe liet weten hoe het nou echt in elkaar zat, kreeg ik toch een nieuwe.

Gewoon brutaal zijn. Hoe graag ze ook niet hun best willen doen om boven de wet te kunnen komen, ze zullen het nooit voor elkaar krijgen.

Laatst bewerkt: 15 nov 2013
  16. inasi69

inasi69 Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Als je Credit Card hebt, gewoon hier bestellen. http://www.amazon.de/Microsoft-Xbox...=UTF8&qid=1384522859&sr=8-1&keywords=xbox one

17. Daverman

Daverman New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Via Skype bellen lukt wel ;)

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Zei ik toch...

19. inasi69

inasi69 Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Zal ik vanavond doen, ze zijn toch tot 19:00 uur bereikbaar.

20. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hou ons op de hoogte..

Deel Deze Pagina