Dat de orders op 15 november verwerkt zouden worden schijnt ook verkeerde informatie te zijn. Word er gek van
Ik heb op 12 November op amazon.fr de Xbox One Day One Edition bestelt maar daar staat nu deze melding bij: Pour toute commande de la "Console Xbox One - Edition Day One + Fifa 14" ayant été effectuée avant le 12 novembre 2013 inclus, la console sera disponible à sa sortie le 22 novembre Oftwel... Dat als je hem voor 12 November hebt besteld krijg je hem op de dag van de release. Alleen ik weet niet of dit ook op gaat voor orders die op 12 November zijn geplaatst. Ik krijg namelijk geen fatsoenlijke vertaling van dit stukje tekst... Wat betekent die "Inclus" achter 12 November? Mijn order staat nog op "Nog niet verzonden"
ayant été effectuée avant le 12 novembre 2013 inclus = having been made before November 12, 2013 included Lijkt op '12 november en eerder', maar beetje tegenstrijdig door het 'before'.
Al een tijd geleden dat ik Frans had, maar het betekent dat je tot 12 november op tijd ben. Ofwel, vanaf 13 november ben je te laat.
Als Sony niet moeilijk doet met importeren kunnen we misschien allemaal voor een ps4 gaan, genoeg op EBay te vinden-)
Op amazon.fr status ongewijzigd. Geen mailtje gehad. Ik vermoed dat de yankees het juist hebben dat eea pas de 20e wordt verwerkt en verstuurd.
Yep die van mij ook. Aantal keer gecheckt vandaag. Maar geen veranderingen qua status. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk