Persona 4: Animated gisteren laatste box gekeken (good ending ep stond onder extra's dus schrok even toen ik terug in het hoofdmenu was en dus nog niet die endboss gezien had....leuk gedaan!). Ja, de animaties (alleen characters eigenlijk, achtergronden zijn top) zijn inderdaad lang niet zo sterk als die in de game....maar het wend snel vind ik. Maar dat is dan ook meteen het enige negatieve van de serie IMO. Dat wordt echt RUIMschoots goedgemaakt door hoe ze het in elkaar geflanst hebben. Vroeg me al af hoe ze al die social crap erin zouden verwerken, maar het is op een leuke manier gedaan. Sommige (kleine) dingen zijn dus ook net iets anders dan in de game, maar andere dingen zijn juist weer wat meer uitgebreid. De verschillende persona's van Yu komen natuurlijk niet allemaal voorbij, maar meer dan ik verwacht had. Alle Persona's zijn trouwens zowieso cool gedaan in de anime, cooler dan in de game. Aanrader, deze anime!
Net bij de GM langs geweest voor mijn Persona exemplaar, is de laatste gister verkocht geworden Hopelijk is die morgen weer op voorraad en anders maar ergens online bestellen.
Tip, geef Shin Megami Tensei - Devil Survivor 2 The Animation eens een kans! Zelfde stijl en ook erg tof moet ik zeggen. Is begin dit jaar begonnen en er komen nog meerdere seizoen(en) aan.
Vandaag maar eens begonnen aan de game. Ben nog niet zo heel ver maar vind de personages die ik tot nu toe heb ontmoet erg leuk, Chie al een paar keer om moeten lachen.
Gewoon bij de GM gehaald, ik had nog een bon van 15 dus 25 bijbetaald. @Dulle: Denk het niet, verhaal begint ook veelbelovend en Yukiko
Ik krijg bijna zin om mijn Yukiko avatar weer van stal te halen. En natuurlijk zin om zelf de game ook weer eens op te pakken.
Dat kan niet. Wacht maar tot je de rest ontmoet; echt elke teamgenoot is stuk voor stuk cool.:b: Mag wel weer eens een keer ja!
Ik denk dat ik hem rond kerst gaat halen. Dan is het weer wat rustig kwa vita games en de ps4 is dan ook eenmaal weer achter de rug.
I know. Maar er zit veel nieuwe content in, ben je dan niet nieuwsgierig naar al dat nieuws? Tearaway is er toch nog niet, nu kan het nog!!
Die van jou is niet eens officiele art! Op een aantal andere sites heb ik wel nog een Chie avatar Dat is het nadeel van veel games en consoles hebben... Zo veel games die om je aandacht roepen. Games waar ik nog niks van weet. En dan gaat je backlog eindelijk lekker, komt er weer een Humble Bundle om roet in het eten te gooien!
Focus Dulle, focus! Ik heb ook alle consoles die er toe doen (360, PS3, 3DS, WiiU, Vita) maar soms moet je je gewoon effe concentreren op 1 game...effe doorbijten. Maar ik verlies mijn focus ook wel eens hoor. Vorige week Gravity Rush opgestrat, totaal vergeten dat de nieuwe Ratchet & Clank een paar dagen later uit kwam. Die gaat voor. Nu (probeer ik) wissel ik tussen 2 games; WindWaker HD ben ik ook nog niet ver, maar wissel die mooi af met Ratchet & Clank Nexus.
oh kut. Wind Waker HD. Die heb ik ook nog haha Had ik nooit moeten kopen zo kort op de console launches. edit: Ik heb wel deze week Scribblenauts uitgespeeld. Dus. Soms lukt het.
Agreed....en komt Mario 3D World er ook nog aan (die toch makkelijker pick up & play is....voor Zelda moet je altijd effe een paar uur de tijd nemen).... Maar ach, game loopt niet weg, en goedkoper worden ze bij Nintendo consoles ook niet dus tis niet dat je veel geld bespaard als je de game later zou kopen.