Maar zou het vandaag moeten veranderen dan? Kan toch ook pas de dag voor verzending? Of is er een reden dat iedereen nu zo gefocused is op een status verandering?
Gewoon een dag ervoor ja en van Amazon DE duurt het meestal 2/3 dagen tot je het hier hebt, dus grote kans dat je het niet op de release hebt. Tenzij je die 1-dags verzendoptie hebt.
En in dat zelfde topic de vraag aan Microsoft betreft de garantie van een geïmporteerde Xbox Lekker duidelijk dus..
Garantie is nergens voor nodig. Xbox kan zoiezo niet kapot gaan hij kan bepaalde functies uitschakelen om rrod enz te voorkomen
Ja, en wat dacht je van "sowieso" andere mankementen? Het is een Xbox hè, alles kan mis gaan. Kinderziektes FTW!
Balen, PS4 here i come! \o/XB One komt er wel wanneer ie in Nederland verschijnt eerder niet! Kloten, gedoe allemaal om niks.
Ben flink aan het zoeken naar een PS4 op het net, maar echt alles is uitverkocht. Naja, altijd eerder dan de XB One. \o/
Waar ik denk nog het meeste bang voor ben is dat Xboxlive niet volledig in ons land wordt ondersteund. Straks een Xbox One zonder garantie, gratis FIFA (redeem) die regio bonden is, en Xboxlive die niet goed werkt. Er is gewoon geen duidelijkheid..
Zonder garantie gaat niet op, fifa is niet regio gebonden want DE is zelfde regio en Live werkt gewoon alleen is het nog niet compleet.
Iedereen dacht aan bijltjesdag vandaag. Maar is niks gebeurd mijn gevoel is gewoon dat er flink getrild wordt door een paar mensen.
Waar ik er één van ben. Snap gewoon niet waarom het expliciet door echt alle Medewerkers van MS Nederland wordt afgeraden om er 1 te kopen. Dat is wat aan me blijft vreten..
Als de grote mensen bij microsoft melden dat je gewoon kan importeren boeit het me echt niet wat mensen bij een hulplijn melden.