Zo meteen maar aan seizoen 3 beginnen. Zal wel weer 3 of 4 afleveringen op rij worden. Kom niet toe aan mijn shooters zo.
Ik zat echt op zo'n aflevering te wachten aangezien ik de andere afleveringen niet zo indrukwekkend vond. Ook niet qua inhoud.
Hèhè gaat straks eindelijk weer wat gebeuren. Spoiler jammer dat alleen de gorvert het weer is en niet die dude waar upinsmoke ooit het over heeft gehad
Gebeurde wel erg veel, maar op zich wel logisch gevolg. Toffe muziek, inderdaad. Weet alleen niet waar het seizoen echt heen wil, het is net of ze nu weer een nieuw hoofdstuk beginnen.
Over Hershel in seizoen 3: Spoiler Dat zag je ook niet aankomen dat die gebeten zou worden op die manier.
Over de laatste episode: Zie het nog wel gebeuren... Spoiler dat Carol met de Governor gaat samenwerken
Ik wilde de ep gaan kijken, totdat ik wat dingetjes las hier. Echt effe geen behoefte aan zo'n ep. Ik ga effe een Sopranos kijken nog.
Seizoen 3 tot nu toe top, lekker veel actie en gekte, maar wat heb ik een hekel aan de Gouverneur. Tering, zo'n typisch hatelijk personage in een verder prima serie. Sowieso die hele shit waar hij de leider van is deugt niet. Ben nu bij episode 6 en heb er eigenlijks best wel een hekel aan dat je na elk einde een preview krijgt van de volgende aflevering. Dat werkt gewoon te verslavend. Edit: Ep 8 gekeken, seizoen 3. Dat einde is, nou ja, disturbing. Heel benieuwd hoe dit verder gaat. Ben vooral benieuwd hoe zich dit verder ontwikkeld naar de seizoensfinale toe.
over die previews Ik zie dat bij meerdere series, maar ik klik het gewoon altijd weg. Ik begrijp niet waarom je al die dingen al wilt weten van tevoren (net zoals hier in het topic vragen wat er gaat gebeuren verderop in de seizoenen...)
Even een vraagje over Rick: Spoiler Wat was dat met die telefoon in de gevangenis??? Beetje vaag, en waar is het lijk van Lori? Dat is verdwenen nadat Carl en Maggie weg waren gegaan met de baby en voor Rick in die ruimte kwam, als het de goede ruimte was.
Kijk nu maar gewoon verder, kom je snel genoeg achter. Dat lijk had je wel kunnen weten trouwens, was duidelijk in beeld.