Ik schrijf me ook graag in voor de cup! Vind het normaal altijd het leukst om in teamverband te rijden, maar het is ditmaal lastig te overzien of ik regelmatig erbij kan zijn (als ik kan, ben ik er), dus die onzekerheid wil ik niet een teammaat de dupe van laten worden. Rijd daarom ditkeer alleen:b:
Gisteren wat gereden in de Mini. Kan niet anders zeggen dan dat het een leuk wagentje is Mijn complimenten Richttijd Maple Valley R: 1;43,1xx Het kan iets sneller als ik alle snelste sectoren bij elkaar op tel. Heb er zin in\o/ Ben benieuwd hoe de verhoudingen liggen
mn paintjob voor de cup. Zelf gemaakt. Niet zo goed als jullie, maar vind m wel leuk gelukt. Reed vanochtend langs de Gamma, en dacht dat dit wel leuk zo zijn Spoiler wordt nog oranje
Die mag er wezen, Kees!! Probeer misschien nog de stickers op de motorkap (pirelli, recaro, etc.) wit te maken ipv zwart, dan zijn ze straks denk ik iets beter te zien. Ook van gedownloade stickers kun je de kleur veranderen. Ik geloof de sticker selecteren zoals je doet wanneer je hem wilt verplaatsen, en dan op x duwen. Ik ga met een LEGO-mini rijden komende cup! Leuke auto voor dit thema/merk leek me zo Trekt lekker op, die Mini! Ook bochtjes neemt hij lekker Op het rechte stuk vliegt hij, zo snel gaat het! Hopelijk zien jullie dat gezicht op de achterkant regelmatig, haha! En ook prima remmetjes, al duikt hij wat ver voorover soms Je ziet het... een rondje op het gevreesde Maple Valley (reverse) gereden..
aan de stickers wit maken op de motorkap had ik nog niet gedacht, Alleen die, en de bacardi is niet van mij, de rest wel Ziet er gaaf uit Flavour!
Wow, gaaf, doe je goed!! Ik moet bekennen dat ik de meeste logo's van iemand koop (LEGO idem) Dikke paint Flavour! Past ook echt bij zo'n bommetje als de Mini!
[Sign-Up] [AM] [W] Mini Challenge Cup Wanneer krijgen we de laatste details mbt de teams e.d. P.S. Ik ga er van uit dat het aanbod van Asjemenou nog staat, en dat ik met hem en Annmm in het FANTAstich team zit!! Sent from beyond.
Tja, weet ik niet eigenlijk. Welke teams zijn er, wie zit er bij wie, hoe worden de races ingedeeld mbt de A/B rijders. Misschien wel 'noob' vragen maar heb geen ervaring met online competities. Sent from beyond.