@ Rivanov waar ga jij de XB One halen in Duitsland? En zal er nog een paar beschikbaar zijn, of allemaal uitverkocht? Ik zit te denken aan Saturn.de daar te kopen. Op een 27 NOV 2013 even daarna toe crossen met de auto en ophalen.
PS4 staat ik op de wacht lijst Kan pas geleverd worden in December. Dan ga ik nu eerst voor een One ja, deze heb ik dan al 27 NOV. Ik ga ze sowieso beide halen.
22 november naar Duitsland dan maar Ikga je overigens niet van de Gamertaglijst afhalen, dus je zorgt er maar voor dat je een One krijgt
Kan wel, maar dan ben je je doekoe kwijt op xblive. Ook met dlc kán het zo zijn dattie niet beschikbaar is in de nl regio. Ook met nieuwe dlc in je nieuwe regio kán problemen geven. Mijn idee is dus in het begin (muv fifa voor de dayone mensen) NIETS te downloaden aan dlc. Ik vraag me dus wel af of ik met mn 360 geen gezeik krijg als ik de one in een andere regio dan NL registreer.
Voor de mensen die nog overwegen om regio duitsland aan te houden.... XBOX EINSCHALTEN!! http://m.youtube.com/watch?v=41lZmGcRWHU
UK denk ik. Ben niet echt van plan om iets te kopen ofzo op de MP. Enige DLC die ik haal is die van BF4. Maar die heb ik eigenlijk al door Premium.
Áls je dlc koopt, is het goedkoper dan in ponden. En je hoeft geen engels accent te lullen tegen je xbox
Ik koop geen DLC in de eerste maanden, dus dat maakt niet uit. En Kinect reageert op taal, niet op accent. Anders kon heel Friesland geen Xbox One kopen.
True. Zou je regio ook nog iets te maken hebben met garantie? Voorbeeldje. Je registreert in UK, maar stuurt voor garantie naar duitsland of vanaf launch in NL naar nl. Kan men dir weigeren? Lijkt me overigens van niet