Hoeft ook niet prefer nog steeds naar een Xbox dan een Playstation. Hopelijk als ik naar Duitsland cross, dat ik dan een console kan ophalen zonder ik dat gepre-order hebt.
Hoe zeker is het eigenlijk dat als ik mijn duitse forza 5 code inlos en de xbox op regio uk heb staan dat forza dan ook de engelse taal overneemt? Aangezien de disc versie uit duitsland alleen de duitse taal heeft?
Voor zover bekend klopt je laatste volzin niet. Game is regiovrij en met engelse taal in te stellen. Volgens de franse amazon is de game gewoon engels Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Las op tweakers dat iemand van de mediamarkt dld had bevestigd dat de meeste games alleen maar duits zijn,bij forza 5 staat bijv. Op amazon ook bij dat het alleen duits is,hoop alleen dat dat met een download voucher anders is aangezien je het dan van xbox live haalt
De Media Markt in Eindhoven heeft volgende week alleen maar COD en ACIV. Play and Charge set hebben ze ook niet maar die staat dan weer wel op de site. Had eigenlijk wel gehoopt op meer games.
Mensen mensen mense!!! Zojuist ingelogd op PayPal en kijk is wat er bij mijn Xbox One Order staat op PayPal: 17 aug 2013 Bestelling Aan Microsoft In behandeling Details Bestelling Aan Microsoft: -€499,99 EUR Eerst stond er "Vervallen" Kijk jullie ook even?!?! EDIT: Er is ook een nieuwe Vervaldatum bestelling: 20 nov 2013 23:54:24 CET ! ! !
bij mij staat er nog niks op paypal sorry verkeerd gekeken bij mij paypal staat er dit nu\o/\o/ tatus: In behandeling Vervaldatum bestelling: 25 nov 2013 00:01:52 C
Kijk !!! Nice man !! Waarom staat er bij mij Vervaldatum bestelling: 20 nov 2013 23:54:24 CET en bij jouw 25 nov... bij een maat van mij staat er ook 25 nov.