Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    /Mod *Knip* Dit soort reacties mag je hier achterwegen laten. -NeonovA

    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 nov 2013
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hou nou eens op met dat gedoe..
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Maar als het software is en de console start niet dan heb je ook weer weinig aan een patch.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mag ik stiekem zeggen dat ik dit toch eigenlijk wel grappig vind? Máánden lang werd de PS4 opgehemeld. Beste console. Geweldig design. En nu is de PS4 gelanceerd, en vallen ze met bosjes uit. Begrijp me niet verkeerd, kan met de Xbox One ook gebeuren. Maar dat continue opgehemel van de PS4 en dan nu dit.. ik vind wel het amusant.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Staat nog steeds los van het feit dat het een betere console is qua specs etc.
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Betere specs maken niet gelijk een betere console.
     
  7. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Sinds wanneer kopen mensen een console voor de specs eigenlijk? En zoveel verschillen de PS4 en Xbox One niet van elkaar als je het realistisch bekijkt(qua specs). Je zag wel wanneer de Dreamcast uitkwam rond de Playstation 1 en N64 tijd hoeveel mensen het toen boeide hoe krachtig de console was? :+
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik weet nog goed dat m'n neef een PS1 had en ik een Dreamcast :cool:, hij speelde Tekken en ik Soul Calibur... damn dat grafisch verschil 8).
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja het is wel apart dat al die insiders op Neogaf steeds met info kwamen dat de One yield issues heeft, UI crap, overheating kwam ook steeds langs etc. Allemaal nog mogelijk natuurlijk. Maar van de PS4 hoorde we niks en was alles goed. Vond dat altijd wel apart. Heb liever dat ze beide niks hebben want ik haal ze beide.
     
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Dat moeten we nog inderdaad zien, maar ik heb toch wel het gevoel dat Microsoft zich beter heeft voorbereid voor het overhit probleem wat ze met de Xbox 360 hebben gehad, zeker als je ziet wat er binnen in de console zit waar een grote fan in zit met wel heel veel ruimte voor alles.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat zeg ik ook niet ;) Ik zei daarom specifiek dat het een betere console is que specs. Dat is waar de meeste discussies ook om draaien?
     
  12. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Meeste discussies zijn totale onzinnige dingen waar het laatst omdraait. Net als de Apple en Android fanboys tegenwoordig, net als die twee brands heeft ook de Xbox en Playstation zijn pro en cons, wat veel mensen gewoon niet realiseren. :+
     
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Tuurlijk zijn er voor en nadelen bij beide console maar ik kan me eerlijk gezegd geen voordeel bedenken bij Apple producten :+
     
  14. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    :+
     
  15. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom Jailbreak ik me Apple:D
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Mwah als je zo kijkt blijkt het qua aantallen mee te vallen, alles word alleen gigantisch opgeblazen tegenwoordig. Als iemand z'n tampon verkeerd om zit staan er meteen 40 fotos van op al de sociale sites.

    Als ik bij de nare mannen van NeoGAF ga lezen lijkt het erop dat het bijna allemaal om Amazon PS4s gaat en dat er soms niet eens schuim of lucht kussens in die dozen zitten, of alleen bovenop etc. Ook zijn blijkbaar veel PS4 dozen beschadigd wat toch wel aangeeft dat ze gevallen of iets zijn.
    [​IMG]

    [​IMG]

    Heb vroeger zelf avond diensten bij een mail order bedrijf gedraaid en daar gingen ze ook niet bepaald voorzichtig met spullen om zeg maar 8) Overal word mee gegooit en geschoven of een pallet die omvalt tijdens het inwikkelen werd gewoon weer opgestapeld alsof er niet aan het handje was 8)

    [yt]QS7kXNvP0tk[/yt]


    Zolang het maar onder de failure rates van de vorige generatie blijft :+

    Console failure rate

    Xbox 360 – 54.2%
    Playstation 3 – 10.6%
    Wii – 6.8%

    Percentage of console owners who suffered a second hardware failure after the original repair.

    Xbox 360 – 41.2%
    Playstation 3 – 14.7%
    Wii – 11%

    Percentage of people who rate their customer service experience "very helpful"

    Nintendo – 56.1%
    Sony – 51.1%
    Microsoft – 37.7%

    Percentage of respondents whose friends have had console hardware failures.

    Xbox 360 – 69.9%
    Playstation 3 – 12.4%
    Wii – 6%

    Hele artikel op IGN


    296 aan onderdelen van een PS4, ze vergeten alleen even voor de handigheid te vertellen je er met enkel een bak onderdelen nog steeds niets kan :+ Er moet nog's een heel netwerk achter gebouwd worden, de hele OS, marketing, verschepen,winkel die ook nog wat wil verdienen...en dan moet het licht in de fabrieken en kantoren ook nog's branden... :lol:

    Voortaan geen Nu.nl artikelen meer posten aub :+
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2013
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    PS4 is dat ook.
     
  20. matthijs007

    matthijs007 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    4
    Defecte unit.
     

Deel Deze Pagina