[XOne] Diablo III

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 24 aug 2009.

1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Je was snel weg nadat je lvl 50 was man!

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ja, wilde eerst alleen Hell Mode vrijspelen. Ga denk ik van de week nog wel even online. Dat stuk van Nightmare mode was op het laatst ook tergend, waardoor ik de game ook weken heb laten liggen. Ben nu wel level 51 en blij dat Hell Mode tenminste een beetje normaal levelt weer. Bij level 60 eerst die two hander eens even testen. En daarna Inferno Mode, want ik wil na Inferno nog even kijken hoeveel achievements ik nog moet. Het ziet er niet heel moeilijk uit qua achievements. De moeilijkste lijkt mij Hardcore, maar misschien kan ik dat ook wel op heel makkelijk zetten!?

3. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Heeft er toevallig iemand 20 tomes of jewelcrafting voor me? Neem aan dat higher lvl er genoeg hebben!

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Level 54 nu en een kleine eindje op weg naar 55. Met mijn huidige DB III motivatie toch knap 8 levels in een paar dagen. 8)

En: 17.000 posts. \o/

5. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Tja met jouw spamrate! ;)

En lvls gaat aardig. Zit op 56 met me DH! Ook beeyje met dyes zitte kloten en hij ziet er te stoer uit atm.Snel lvl 60 maar en dan finetunen!

6. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Dat stuk van nightmare was tergend?
    Ik neem aan dat je op easy speeld, want normal en hard geven geen extra's.
    Mijn ervaring was juist dat NM weer makkelijker was dan normal en Hell weer makkelijker was dan NM.

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

7. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Zolang ik beetje geconcentreerd ben kom ik weinig in de problemen met me DH. Misschien Barb probleem?

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ligt echt aan je gear, build of level. Voornamelijk gear en level. Ik speel inderdaad op easy, maar de laatste stukken van Nightmare waren gewoon simpelweg te makkelijk omdat mijn level te hoog was. Ik ga nog wel een keertje door, maar dan wel als ik al redelijk goede gear heb. Ik smijt nu consequent alle blauwe en gele items weg. Ik spaar alleen legendary's, gewoon omdat ik er op de PC helemaal niet ééntje had in godverdomme meer dan 100 uur. :mad::+

9. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Logisch als je op easy speelt maar dan naai je jezelf alsnog met slechte gear!

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Je wou zeggen dat als ik hem op Normal of hoger zet ik dan wel kans heb dat er betere gear dropt? Als dat zo is, waarom zei je dat dan niet meteen? :+8)

11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Omdat ik dacht dat je dat wel las! Zit zelf.op.master 1 om.inferno.te.doorlopen

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Damn, lekker pittig zeg. Maar krijg je daar nou betere gear van of niet??? Kijk, dan wil ik hem ook wel een tandje hoger zetten hoor. ;)

13. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Jup. Gisteren inferno master 1 begonnen. Wel aardig pittiger maar gelukkih heb ik en de monk waar ik altijd mee speel een goede build. Maar kreeg al in Cathadraal level 1 legendary drop. En tis volgens de forums hoe hoger het niveau qua.moelijkheidsgraad hoe beter de items die je vind. Dus op inferno easy vind je sommigr legendarys niet en als je ze al vind zijn dr stats mjnder

Maar master 1 is aardig pittig al.Moet wel je char finetunen! Maar snap.hoe dan ook niet waarom.easy! Je wilt dus uitdaging?

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Wat betreft de achievements eerst geen uitdaging, omdat ik nog wel kans zie deze game 100% te halen. Als dat klaar is ga ik voor de betere gear.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik weet niet wat ik verkeerd doe met mijn barbaar maar master 1 is echt niet te doen dan

Met m'n wizard gaat t prima

16. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Spelen er nog mensen deiablo? Ben wel fanatiek bezig met een maat. Vanavond hellfire ring gehaald.

Alleen vraag iemand toevallig een Windforce te ruil met tussen de 1500 en de 1600 damage en een open socket? Heb welnwat mooie dingen vooral.mooie messerschmidt axe met 1800 damage en lege socket

17. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel zelf met een monk en ben lvl 54. Hoe zit het straks als je klaar bent met inferno, doe je dan random dungeons voor loot ofzo? Hoe kom je dan aan gear?

18. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ik doe gewoon inferno.op master 1 etc spelen en vooral.keywardens verslaan voor hellfire ring te craften (lees op wiki). En tijdens die runs vind je genoeg. Denk er aan joe hoger de master hoe beter de its

19. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Zijn er hier nog mensen die diablo niet meer spelen / gaan spelen maar nog wat gear hebben. Speel het zelf nogal actief en trade ook wat maar mis wat trade materiaal of missxhien hebben jullie wel gewoon de gear die ik zoek!

20. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Monk lvl 60 en inferno uitgespeeld. Wat voor soort runs doen jullie nou? Ik hoop dat het mij nog kan boeien nou anders gaat het spel snel op de xbazaar.

Deel Deze Pagina