En weer 2 crashes achter elkaar. Game staat vanaf het begin al op de harde schijf, dus wat ik er verder nog aan kan doen weet ik niet. Overigens is de ace 52 CQB echt een beest wanneer je er een muzzle break op zet. Ik was er niet zo van onder de indruk, tot ik die muzzle break gebruikte. Dan is het echt een heel ander beestje.
Muzzle break is echt nodig idd. Want hij heeft de hoogste V recoil van alle carbines en de Muzzle break verminderd dat met 33%. Accuracy gaat er wel wat aan maar daar heb je dus de stubby voor.
GVD die singleplayer. NPC's die blijft vastzitten of door de fucking muren lopen, of door bloembakken en dan krijg je boven alles, in die Shanghai Hotel Missie, ook nog eens regen in de vorm van blauwe balken.
Battlefield 4 commander mode nu ook naar iOS DICE heeft de tablet-app Battlefield 4 Tablet Commander voor iOS uitgebracht. Via de applicatie kunnen gamers een team aansturen met enkele eenvoudige touchcommando's. Een versie voor Android-tablets zal binnenkort ook worden uitgebracht. De Commander Mode is al te gebruiken op de pc- en consoleversies van Battlefield 4, maar nu kan met ook met de iPad. Als minimale eis moet een iPad 2 of nieuwer worden gebruikt, waarbij iOS minimaal versienummer 6.1 moet hebben. De app is 504MB zwaar. DICE belooft dat het later deze maand ook een versie van de Commander Mode-app voor Android-tablets zal uitbrengen. Ook meldt de developer dat de applicatie naast wifi tevens via 3g is te gebruiken.
Ziet er uit als een leuk level. Kan je nu ook kiezen tussen een machete en een knife? Is daar enig verschil tussen?
Helaas niet. Zelfde animatie. Ze houden het zo moeten maken dat je met de machete ook echt hakt. Misschien in de toekomst met een patch.
Ja, maar niet via een simpele actie...je moet maps en gamemodes gaan aanklikken en dan zoeken...vind ik echt zwaar onlogisch!
Patchen die hoerengame aub. Zelfs Ghosts speelt nog minder irritant. Die regenbalken waar ik het eerder over had, soldaten die door muren heenlopen of in een kelder blijven wachten tot ik ze zonder tegenstoot een genade salvo kan geven. Holy fuck, ok, BF 4 is misschien voor next gen, maar alsof ze tegenwoordig überhaupt nog fatsoenlijk patchen.
Op de PC loopt ie nu uitstekend. De MTAR is echt een beest van een wapen W/L ratio van 2,5. Gaat lekker
Ik heb hem zojuist voor de PC uitgespeeld. Echt wat een heeerlijke graphics en goede gameplay. Maar de storyline is echt slecht, ik geniet veel meer van de Call of Duty campaign's die vind ik veel leuker om te spelen ondanks de betere graphics en gameplay van battlefield 4. En het is ook veel te kort, 3/4 uur was ik er al doorheen. . Maarja voor de rest is het een superspel en zeker aan te raden!
Hehe, daarom juist, triest verhaal ook, voor zover je van een verhaal kunt spreken. Doen ze kennelijk zelden meer in shooters, een verhaal neerzetten wat ergens op lijkt.
Ligt er aan. Deze spellen zijn voor MP gemaakt, tegenwoordig moet er een SP bijzitten voor de verkoop dus flansen ze wat in elkaar.
Ja, maar als je nu eens zou beginnen aan het verhaal van de BF game die in 2015 uitkomt, misschien ziet het er dan nog degelijk uit. Zelfs het verhaal van Call of Duty, alle spellen eigenlijks, is nog een stuk degelijker dan dit. En herinner je je MOHAA op de PC nog? Mijn God, die SP en MP waren even legendarisch, dus het kan wel.