Netflix

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Exionche, 19 jun 2013.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik vind het wel jammer dat het zoeken wat beperkter is op de Xbox 360. Op de iPad heb je tenminste alle categorieën.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik voeg op mijn laptop de films en series toe aan mijn lijst, dat werkt een stuk relaxter.

Ik ga morgen even chatten met Netflix NL mbt de ondertiteling. Wit is hier de standaard. Dat moet toch te doen zijn?

Series zijn praktisch nooit helemaal bij en lopen meestal een jaar of meer achter. Alleen de Netflix series zoals House of Cards zijn helemaal bij.

De nieuwste updates volg ik nu ook via flixfilms, vanaf daar kan je films direct aan je lijst toevoegen.

Op de Xbox heb je idd gold nodig, echt achterlijk.

3. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Hey thanks, daar had ik niet eens aan gedacht! :D

4. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ik blijf me toch wel verbazen over het wisselende aanbod. De amerikaanse content is natuurlijk een stuk uitgebreider maar toch is de NL content af en toe anders dan die van de US. Een film zoals limitless kan ik via NL content wel bekijken, terwijl het via de US niet toegankelijk is. Het zal allemaal wel met licenties te maken hebben maar het mooiste zou toch hetzelfde (uitgebreide) aanbod overal zijn.

5. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Breaking Bad S1 nu ook op Netflix, net als The Tudors, District 9 en Cloudy with a chance of meatballs.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Is dat echt nieuw? Want dan loopt flixfilms achter

http://www.flixfilms.nl/

Verder ben ik supercontent met Netflix. Mijn vriendin maakt er dankbaar gebruik van en het is ook relaxed om gewoon altijd wat te kijken te hebben.

7. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Las het net op AD.nl

8. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Door Netflix "The Booth At The End" ontdekt supervet vond ik die alleen kort.. s01 en 02 zijn in een dagje te kijken

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Idd, net een week terug Lost afgekeken. Heerlijke serie. Nu net begonnen aan Homeland :9

10. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Kevf: Ik lees net op Twitter dat bv. van BB niet alleen seizoen 1 er op staat maar alles op de 2e helft van het laatste seizoen na.

11. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Begint wel saai te worden, bijna niks nieuws of interessants. Gister beetje lopen bladeren, maar niks gekeken. :+

12. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ik moet een bekentenis doen. Ik heb gister de pilot van Gossip Girl uit nieuwsgierigheid zitten kijken en ik vond het leuk....

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Serieus? Ik heb echt behoorlijk wat films en series gezien maar er staat atm meer in mijn lijst dan dat ik dit jaar überhaupt kan kijken.

14. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Na coole netflix series Orange is the new black & House of cards nu met Hemlock Grove begonnen, en ook die is leuk :)

15. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja sorry, ik moet nog even via de PC kijken. Die interface op de Xbox en mobiele apparaten is een beetje onhandig. Kom steeds hetzelfde tegen. :+

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  17. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
  18. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Weet niet of dit al eens eerder is gezegd, maar wanneer je op een ipad de dns naar 109.123.111.24 zet kun je gewoon via de netflix app het amerikaanse aanbod bekijken!

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, net op de iPad van m'n vriendin geprobeerd en het is nog steeds NL. Er stonden 2 DNS adressen en heb nu die van jouw er door vervangen. Enig idee?

/Edit: Laat maar, werkt al! Ook helemaal vol met anime, alleen de genres kloppen niet meer. Maar geeft niet, perfect zo! :D

Laatst bewerkt: 16 nov 2013
  20. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Mooi! Ik heb alleen het onderste dns veranderd btw, for what its worth..

Deel Deze Pagina