Heb ook net tinkle gekocht. Ben blij dat ik vandaag nog even op dit forum keek want stond met alle 3 de chars al 2 miljoen in de min bij pisswasser
Ik mocht blijkbaar niet in goedkope aandelen investeren met 400 miljoen Elke keer toen ik het gister probeerde en op confirm drukte kwam er maar niks in me portfolio te staan en bleef het geld op me bank xD
Badger is mij momenteel flink aan het kloten.. Elke keer als ik via "Social Club" check waar die op staat is het winstgevend. Start ik in de avond de game op is het weer terug gezakt tot verlies voor mij. Trolololol BAWSAQ voor GTA Online is nog steeds niet vrijgegeven, en zie dit ook op korte termijn nog niet gebeuren... Zal denk ik ook nooit meer zo gaan functioneren als "Rockstar Games" zich had voorgesteld, de economie in GTA Online is namelijk al lang geleden verpest geworden door de gamers (lees cheaters) zelf!
Shark : High : 401,25 Low : 3,55 Value : 5,25 Lijkt me een goede om in te gaan investeren. Weazel opzich ook wel. Weazel : High : 743,20 Low : 51,97 Value 107,92
Ook maar eens proberen. Nog weinig cash, dus weinig in te zetten en dan zal de winst ook nog wel tegenvallen (ook geen zin om 3 weken te wachten). Geld gaat er nu ook steeds weer hard vandoor met ammo kopen etc.
Ammo kopen? Ik heb geen enkele keer ammo gekocht in de game en kwam nooit tekort. Gewoon bij missies altijd even over je vijanden lopen na het neerhalen.
Mja, in SP ook nooit maar in MP volop. Een store overvallen, 2e kassa kapot schieten en kan weer een clip kopen, zo ook voor survival of de nodige missies etc. Edit: Hmm, online geen stock market dus. Ach, wellicht kan ik dan ooit zo nog eens die golfclub kopen.
Handig om nu in Whiz te investeren, als er nog mensen sp spelen Gisteren om 22:45 stond ie op 0.79 en nu op 1.20 19 miljoen rijker in 1 nacht.
Wat was je inzet en is Whiz nog steeds interessant (weet niet wanneer zoiets weer zakt)? Shark vond ik niet zo heel winstgevend tov Weazel, waar ik nu nog al m'n money op heb zitten. Staat nu op bijna -50%. Hopen dat ie morgen weer in de plus staat en dan zet ik alles weer in op Weazel. Edit 2: Net stond ie dik in de plus, dus even flink binnengehaald. Had denk alleen nog niet gelijk opnieuw alles moeten inzetten, dus dat wordt weer wachten tot ie hoog is / blijft.