Ik denk niet dat we ons geen zorgen hoeven maken over Sony. De ps1, 2 en 3 hadden geen overmatige defect rates. Over Sony hardware maak ik mij nooit zoveel zorgen.
Tot nu toe maak ik mij ook nog geen zorgen maar mocht het waar zijn dat Sony de productie voorlopig on hold heeft gezet wordt het een ander verhaal. Wil weer eerst een offiiciele bevestiging van Sony hierover zien want een verhaal van een Amazon helpdesk medewerker neem ik niet al te serieus
Ja dan is het soort van wel dramatisch, maar ja een foutje kan gebeuren. Ik denk dat ze het dan gewoon fixen en niet dat het een langdurig probleem wordt, zoals het xbox360 gebeuren.
# Tja , ik realiseerde me helemaal niet dat dat de gang van zaken was idd. Hopelijk gewoon goed. Het zijn maar een paar mensen die hem te vroeg hebben gekregen, maar die hebben er geen problemen mee. Afwachten maar. Altijd afwachten met elektronica.
Ik ook Ik had Yoshida net aan de lijn... kon hem allleen niet zo goed verstaan. Maar hij gaf aan dat ik mij geen zorgen hoefde te maken. Komt dus helemaal goed !
Ligt aan de stekker he Sony zal dus niet de versies die voor EU gepland zijn zomaar even aan de US geven.
ik eigenlijk ook niet, vergeet maar snel die post van mij ik weet wel als mijn XB1 een fiasco wordt ik er een schoenendoos van maak qua grootte moet dat wel lukken
Uitgesteld? Zou dat uberhaupt nu nog kunnen dan? Als het goed is liggen jullie orders al klaar lijkt me.
XB1 gaat ook niets raars mee gebeuren, zou niet weten wat. Wordt niets uitgesteld, wat willen ze doen elke doos open maken en er een nieuwe stekker in doen? Overigens denk ik ook dat ze inderdaad al aangekomen zijn in de Nederlandse haven.