Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het nu komt met die Neckermann bestellingen. Hopelijk worden ze gewoon geleverd maar ik ben bang van niet
Ja zeker! ik zat op xbox.com/forum te lezen en Microsoft Store US heeft het bedrag bij hun al afschreven en er zijn mensen die zeggen dat ze een mailtje hebben gehad die opgestuurd is. Maar het bedrag wordt bij ons zo te zien aankomende maandag of woensdag afgeschreven...
MS Store German levert niet naar Nederland. Dit gaan jullie komen de dagen wel merken. Anders ga ik een klacht indienen bij MS Store, dat jullie 'm wel geleverd gaan krijgen.
Je zet er wel een smilie achter, maar ik zou het serieus echt wel doen. Door zo'n muts van MS NL heb jij straks geen Xbone, en de rest hier wel. Das not cool.
Die van jou had toch alleen een andere status gekregen? Of heb je van de week daarna nog een keer gebeld? Heb je wel een e-mail gekregen dat hij geannuleerd is?
Status is nog steeds het zelfde " Bestellung wird bearbeitet " En ik heb nog geen mailtje gehad dat ie geannuleerd is. Gebeld dat zeker, en krijg steeds het zelfde antwoord kan niet verzonden worden vanaf Duitsland naar Nederland en daarom is ie ook geannuleerd.
Jij had hem toch zelf geannuleerd naar aanleiding van dat telefoongesprek? Ik heb hem zelf niet besteld, maar ik denk erover om gewoon naar Duitsland te rijden. Voorlopig wacht ik af hoe die wordt ontvangen hier op het forum en of er eventuele kinderziektes zijn.
Duurt meestal wel een tijdje bij Amazon, ze veranderen de statues vaak net voor het verzenden, ik zou me op het moment nog niet druk om maken, mijn Amazon.co.uk order staat dit namelijk: Komt wel goed
Nederland. Nope, is geannuleerd, omdat ie niet naar Nederland word verzonden. Zelf had ik 'm graag ontvangen.
Oh. Nou ik was al benieuwd, dus ik dacht ik lees het ff terug. Jij had het erover dat je was gebeld omdat er problemen waren met de betaling, en dat je daarom een nieuwe bestelling moest plaatsen waarbij je wel werd verzekerd van de originele pre orderdatum. Maar misschien dat dat weer iets anders was.
Klopt, en later werd ik weer terug gebeld dat ik geen nieuwe bestelling kon plaatsen. Omdat MS Store German verzend niet naar Nederland.
Ok, vandaar. Tis hier de laatste dagen ook nauwelijks bij te houden qua pagina's. Ik heb het zelf niet zo op pre orderen. Wel jammer dat ik daardoor de gratis FIFA misloop, maar ik haal zo'n ding liever zelf op uit de winkel.
Idd, veel pagina's bij gekomen van allemaal NL Store gezeik. Ja, ik haal 'm nu zelf ook uit Duitsland bij Mediamarkt/Saturn moet ik even kijken. 27 NOV cross ik er even naar toe met de auto en hopelijk kan ik een exemplaar mee nemen.