Is P3P vergelijkbaar met P4G ? Buiten de statische schermen en geen free-roam, is de rest wel vergelijkbaar? Of kan je dan beter gewoon P3 spelen? Ben nu wel benieuwd geworden naar de voorgaande delen door P4G. Gister tot half 4 snachts doorgespeeld, compleet de tijd vergeten door de game
De toon van de game is wat donkerder (en ik zelf vond de personages iets minder leuk), maar het is verder goed vergelijkbaar met P4G.
Iets mindere personages is nog altijd goed, personages in P4 zijn ook wel erg goed gedaan. P3P dan misschien ook maar aanschaffen als ik met P4 klaar ben. Nu maar hopen dat de 24ste P5 voor de Vita wordt aangekondigd
@MAD: Wat zat er in die 3e box wat je had van P4 Animated? Ik zie maar 2 Seasons op Blu-Ray. Als je die 25+1 afleveringen hebt heb je dan alles?
Box 1 = ep 1/9 + ep 1 director's cut Box 2 = ep 10/17 Box 3 = ep 18/25 + ep 26 true ending Let wel op de prijs...de bluray sets zonder dvd zijn duurder dan de combo!
Ok dan heb ik dus alle afleveringen wel, enkel die directors cut van afl 1 weet ik niet zeker. Maar dat wordt voor na het uitspelen van het spel.
Ik ga de serie ook maar is kijken, kijken jullie engels of japans gesproken? Of kan ik beter eerst de game spelen voordat ik aan de serie begin?
Eerst de game!! En in het engels; zelfde stemmen als in de game, dus dat is fijn/vertrouwd, maar vooral beter te volgen. Met Japanse voices moet ik de ondertiteling lezen, met engels kan ik gewoon kijken en luisteren.:b: