Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ik sluit ook niet uit dat ik eventueel later de One ga halen, maar vooralsnog is daar (voor mij) geen enkele reden toe. Titanfall vind ik gaar en die komt vanaf deel 2 ook op PS4. In exclusives als Gears en PGR heb ik weinig vertrouwen meer: de belangrijkste Gears-mensen bij Epic zijn vertrokken en Bizarre Creations is opgeheven. Misschien komt er nog een killer exclusive in de toekomst, maar die moet dan wel de €500 kunnen rechtvaardigen :+.

2. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Wtf hebben ze met die controller gedaan. Dat ziet er slecht uit

3. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Daar waren toch ook al verhalen over tijdens diverse gamebeurzen waarvan de PS4 al speelbaar was? Dat de pookjes ook al redelijk snel beschadigden.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ach ja twijfel al jaren en ben erg blij met mijn vita. Maar remoteplay spreekt me erg aan, als ik de de ps4 koop (en de xbox one nu cancel) dan ga ik voor de killzone bundel (weet iemand waar ik die kan reserveren pre-orderen)?

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De enige reden om niet meerdere consoles te kopen is voor mij dat ik alweer bang word van mijn toekomstige backlog 8)
    Maar hopelijk zijn Xbone games goedkoper te importeren uit US tegen de tijd dat ie hier uitkomt. Er zullen dan vast wel aanbiedingen van games zijn. :+

Ik kan hier wel opsommen welke games ik wil, maar dat is dan meer wat voor het VS/Xbone topic.
    Het is wel altijd afvragen hoe ze ermee om zijn gegaan. Heeft ie erop zitten knagen na een potje CoD? Of valt het gewoon vanzelf van ellende uit elkaar?
    Devs gebruiken al maanden, jaren de controller. Dit zou toch moeten zijn opgevallen? Of zijn ze vlak voor de launch overgestapt naar sticks gemaakt van slappe dropjes?

6. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Goede kwaliteit zo te horen die PS4..
    :mad:

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dixons?
    Krijg je natuurlijk niet op de release dan.
    Lachen toch. :D

8. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik vind het zelf ook maar erg raar, zoveel foto's en reacties over dat ie snel stuk gaat zijn er ook niet.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zoals al vaker is gezegd; dit is de ellende van Twitter en alle andere sociale media wat er nu is. Dat had je niet in 2005. Dus zijn er nu echt meer klachten dan toen? Waarschijnlijk niet. Nu is er gewoon de mogelijkheid om harder te schreeuwen.

edit: Ik bedoel, zoiets gigantisch populair als Youtube werd pas opgericht in 2005!

Laatst bewerkt: 17 nov 2013
  10. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
  11. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Die 1000 slechte consoles valt dan absoluut mee.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nu al bijna zoveel als de Wii U in een heel jaar wereldwijd!
    :+
    Ook dit is geen goede indicatie voor hoe erg het is.
    Je PS4 is kapot; OMG snel klagen!
    Je PS4 werkt; je zit te spelen en laat geen review achter.

Hell, ik heb nog nooit een review achter gelaten op welke site dan ook. :+ En het lijkt me duidelijk dat de mensen met een kapot apparaat eerder de neiging hebben dat te doen, dan die met een werkend apparaat.

13. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Als je dan bij die ene zit van 1000 consoles wordt je niet gelukkig van. Wij zullen het wel merken over 2 weken

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Natuurlijk word je gelukkig! Je foto's van de kapotte PS4 en controller staan over heel het internet! Je bent beroemd. :+

15. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Dat is fucked up inderdaad, maar dit is "normaal" het gebeurt overal, echter heb ik beetje het idee dat sommige het groter willen maken dan het daadwerkelijk is.
    Het hopen dat Sony een mislukte launch heeft, en dat is ziek.

16. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    1000 is in vergelijking zeker niet veel.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe komen jullie bij 1000?

18. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik lees nu veel meer negatieve berichten dan positieve. Op nu.nl staat zelfs een bericht over de kapotte ps4's. Als sony zegt dat het om een kleine percentage gaat waarom lees ik dan zoveel berichten over een kapotte ps4

19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Is een schatting he, wat DulleNL ook zei is dat er door Social Media dingen opgeblazen worden.

Dingen toen op Hyves (?) of Cu2(?) zetten over je kapotte console deed je niet.

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Vooralsnog maak ik me weinig zorgen, Sony heeft door de jaren heen altijd goede spullen geleverd en dan is er nog zoiets als garantie :+ Daarnaast hebben wij veel recentere consoles& controllers die hopelijk wat minder kinderziektes hebben

Afgelegen speelgoed winkels even bellen, maand geleden nog waren er maar 4 pre-orders bij een Intertoys in een klein winkel centrum hier, bij de andere in de stad zat je al bij de 3e levering.

Laatst bewerkt: 17 nov 2013

Deel Deze Pagina